مدیر اجرایی طرح میدان شهدای مشهد از نصب ۸ برج نوری در عرصه میدان شهدا خبر داد.

نصب ۸ برج نوری در عرصه میدان شهدا

به گزارش قدس آنلاین، وحید برجسته‌نژاد در این خصوص بیان کرد: پروژه میدان شهدا به مرحله‌ای از دوره ساخت خود رسیده است که اجرای المان‌های مفهومی و نشانه‌های هویت این پهنه در دستورکار قرار گرفته است.
وی افزود: عرصه میدان شهدا حاوی عناصر فرهنگی است که همزمان با پیشرفت پروژه در دوره ساخت اجرا خواهد گردید که ساخت و نصب برج های نوری عرصه در راستای تأمین روشنایی مناسب در شب نیز با توجه به میزبانی میدان شهدا در مراسم مختلف ملی و مذهبی جزء مطالبات به حق مردم بود که در دستورکار قرار گرفت.
مدیر اجرایی طرح میدان شهدا مشهد با بیان اینکه حتی عناصر فنی مبلمان میدان نیز حاوی نشانه‌هایی خواهند بود، گفت: در این راستا برج‌های تأمین کننده نور عرصه میدان در شب نصب خواهد شد که تعداد این برجها همچون نشانه‌ای به مضجع شریف رضوی هشت دستگاه در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: برج های مذکور در بالاترین تراز خود به هشت شاخه ختم می‌گردد که این ویژگی به دلیل طراحی اختصاصی این عناصر برای میدان شهدا شکل گرفته است.
وی اضافه کرد : ساخت برج های مورد اشاره در تعامل و با نظارت شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد انجام یافت و در نهایت جهت بهره برداری در اختیار آن شرکت قرار خواهند گرفت.
برجسته‌نژاد عنوان کرد: این برج‌ها مراحل پایانی ساخت خود را طی می‌کنند و طی ماه آینده نصب خواهند شد.
 منبع: شهر فردا

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.