یزد - محمدرضا عرشیان گفت : به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی طرح "۴۰قاضی ۴۰مسجد"با حضورقضات مجرب و فرهیخته دادگستری استان در بین آحاد مردم در مساجد برگزار خواهد شد .

اجرای  طرح "۴۰قاضی ۴۰مسجد" در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان ،محمدرضا عرشیان معاون فرهنگی دادگستری استان یزد در جمع مسئولان فرهنگی حوزه های قضایی و همچنین سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان یزد، اظهار داشت: مسئول فرهنگی باید یک نیروی جهادی آتش به اختیار و همیشه در صحنه باشد و برای این مردم و نظام زحمت بکشد و باید برای تحقق اهداف عالیه نظام، در صحنه کار و تلاش حاضر بود و با تمام توان کار کرد.

وی براستفاده ازهسته های جهادی و اجرای برنامه های فرهنگی تأکید کرد و افزود: هسته های جهادی یعنی فرصت استفاده از یک نیروی کارآمد فرهنگی که داوطلبانه و ایثار گرانه در میدان کار فرهنگی حاضر شده و انجام وظیفه می نماید.

عرشیان با اشاره با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: طرح "۴۰قاضی ۴۰مسجد" یک طرح فرهنگی است که به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی  در استان برگزار می شود و در این طرح قضات مجرب و فرهیخته دادگستری استان در بین مردم در مساجد حاضر شده و قضات ضمن تبیین اهداف متعالی نظام اسلامی و خدمات دستگاه قضاء به پرسش های مردمی پاسخ خواهند داد.

وی درخصوص این طرح تصریح کرد: در این طرح ۴۰ خاطره ماندگار و خاص قضات مجرب دادگستری در سنوات خدمت تدوین و منتشر می گردد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.