همدان واحد حمیدی گفت: مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو از ۲۹ آذر تا ۴ دی ماه به میزبانی استان همدان برگزار می‌شود.

مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو در همدان برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، واحد حمیدی دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان  با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری شطرنج برادران وزارت نیرو اظهار داشت: این مسابقات از ۲۹ آذر تا ۴ دی ماه به مدت پنج روز در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در راستای اجرای بند «ب» از تقویم ورزشی سال ۹۷ وزارت نیرو برنامه‌ریزی و اجرایی می‌شود.

رئیس کمیته برگزاری مسابقات سراسری شطرنج وزارت نیرو با بیان اینکه این مسابقات هر ساله برگزار می‌شود، گفت: امسال نیز این مسابقات به میزبانی هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان به عنوان ریاست هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان مسئول برگزاری این مسابقات است، ابراز داشت: هیئت شطرنج استان همدان نیز در امر برگزاری این مسابقات همکاری دارد.

حمیدی با اشاره به اینکه کمیته اجرایی مسابقات انتخاب و احکام آنها صادر و ابلاغ شده است، تصریح کرد: تعداد ۳۲ تیم از سراسر کشور به تعداد ۱۸۵ نفر در این مسابقات حضور دارند.

وی یادآور شد: تیم شطرنج صنعت آب و برق استان همدان نیز تشکیل شده و در حال انجام تمرینات آماده‌سازی است تا در مسابقات حضوری فعال داشته باشد.

دبیر هیئت ورزش صنعت آب و برق استان همدان گفت: این دوره از مسابقات بر اساس مقررات فدراسیون جهانی شطرنج و به روش سوئیسی در هفت دور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه از داوران و سرداوران بین‌المللی برای این مسابقات دعوت شده است، عنوان کرد: به تیم‌های اول تا سوم حکم قهرمانی و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

حمیدی با اشاره به اینکه جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این مسابقات در روز پنجشنبه ۲۹ آذر ماه در محل برگزاری مسابقات تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد، اظهار داشت: همچنین تور همدان‌گردی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری شهر همدان پیش‌بینی شده تا شرکت‌کنندگان در مسابقات، طی مدت حضور خود در استان همدان از این مکان‌ها نیز بازدید کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.