بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد گفت: دختر متوفی بیان کرد قبل از اینکه ما از منزل حرکت کنیم پدرم که به منزل آمد جای دیگری هم نزاع داشته و عصبانی و با صورت کبود آمده است، یعنی درواقع این فوت چند مرحله داشت هم نزاع اولیه فرد قبل از حرکت، نزاع دوم باسرنشینان خاور و نزاع آخر با صاحب موتورسیکلت بوده است که امروز پزشک قانونی در مورد علت فوت اظهارنظر می‌کند که فوت ناشی از ضربه است یا درصحنه درگیری فرد دچار سکته شده است.

فوت پدر خانواده در یک نزاع خیابانی / پزشکی قانونی در مورد علت فوت اظهار نظر می کند
علی‌اکبر احمدی‌نژاد گفت: روز گذشته در خیابان هدایت مشهد، نزدیک به پارک حجاب یک پراید که سرنشینانش پسر جوانی به همراه پدر و خواهرش بودند و یک خاور ایسوزو که راننده آن‌هم به همراه پدرش حضورداشته است درگیر نزاع می‌شوند.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد اظهار کرد: ظاهراً خاور کمی بد رانندگی کرده به همین دلیل پراید جلوی خاور پیچیده و همین مسئله باعث شده است سرنشینان پیاده شوند و جروبحث و کتک‌کاری شود، از آن‌طرف یک موتورسوار که هنوز مشخص نیست در جریان تصادف بوده یا به‌قصد جدا کردن طرفین درگیری حضور پیداکرده درصحنه حضورداشته است.

وی ادامه داد: فرد فوت‌شده متعرض موتورسوار شده و به وی گفته است به تو ارتباطی ندارد که در این ماجرا دخالت می‌کنی موتورسوار هم فرد فوت‌شده را از یقه گرفته و بالا آورده است و به‌محض اینکه رهایش کرده فرد روی زمین افتاده و تا قبل از رسیدن به بیمارستان فوت‌شده است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: خانواده این مرد شکایت قتل را مطرح کردند و مدعی بودند پدرشان ضربه خورده است که البته بر روی بدن فرد فوت‌شده آثار صدمات کوچکی دیده می‌شد ولی درواقع آثار ظاهری دال بر اینکه ضربه به سر باشد، نداشت که پزشک قانونی باید علت مرگ را بررسی کند.

وی افزود: وقتی درصحنه حضور یافتیم و از شهود تحقیقات کردیم کسی ضربه را ندیده بود و بیشتر شاهدان دیده بودند به‌محض اینکه موتورسوار فرد فوت‌شده را گرفته بود بالا و رهایش کرد روی زمین افتاده است.

بازپرس ویژه قتل دادسرای مشهد خاطرنشان کرد: دختر این فرد نیز گفت قبل از اینکه ما از منزل حرکت کنیم پدرم که به منزل آمد جای دیگری هم نزاع داشته و عصبانی و با صورت کبود آمده است، یعنی درواقع این مسئله چند مرحله داشت هم نزاع اولیه فرد قبل از حرکت، نزاع دوم باسرنشینان خاور و نزاع آخر با صاحب موتورسیکلت بوده است که امروز پزشک قانونی در مورد علت فوت اظهارنظر می‌کند که فوت ناشی از ضربه است یا درصحنه درگیری فرد دچار سکته شده است.

وی متذکر شد: فرهنگ غلطی است که مردم ما متأسفانه قبل از اینکه  افسر درصحنه حضور پیدا کند، خویشتن‌داری نمی‌کنند و معمولاً با فحاشی یا کتک‌کاری یا رفتارهای مشابه مسئله را پیگیری می‌کنند.

احمدی‌نژاد تأکید کرد: مردم بعد از حادثه پیگیر مقصر هستند و این در حالی است که اتفاقاتی می‌افتد که به سبب آن‌ها دو طرف متضرر می‌شوند و گاهی این ضررها قابل جبران نیست.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.