یزد - علی اکبر شمس گفت: در برهه ای حساس که اکثر کشور های منطقه دچار مشکلات امنیتی هستند و دامنه این مشکلات تا قلب اروپا و فرانسه نیز رسیده ، امنیت ایران در دیگ جوشان نا امنی منطقه، مثال زدنی است .

امنیت ایران در دیگ جوشان ناامنی منطقه مثال‌زدنی است

به گزازش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی  دادگستری استان ،علی اکبر شمس دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب خاتم، اظهارداشت: تا امنیت در کشوری جاری و ساری نباشد، رفاه، آسایش و توسعه و پیشرفت نیز شکل نمی گیرد و امنیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فردی همه در گروه امنیت عمومی است که تأمین آن از وظایف حاکمیت است.

وی با اشاره به هزینه های سنگین برای تأمین امنیت، افزود: از زمان بنیانگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی هزاران شهید و جانباز در حفاظت از حریم این نظام و انقلاب و مردم جانفشانی کرده اند.

شمس تصریح کرد: مسیری که از دفاع مقدس شروع و تا دفاع از حریم ائمه معصومین تداوم یافت و داخل کشور نیز همچنان قربانی می گیرد که شهید ایرج صفاری آخرین شهید مدافع امنیت در استان یزد بود که در چند روز پیش به یاران شهیدش پیوست.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گفت: دیدگاه متعالی امام خامنه ای امروز کشور را به یک کشتی امن و آرام تبدیل کرده که حتی برخی از کانال های معاند نیز نظام اسلامی ایران را جزء ۱۰ قدرت برتر دنیا معرفی می نمایند.

وظیفه امروز مسئولان تدوام بخشیدن به این امنیت پایدار است

وی وظیفه امروز مسئولان قضایی، امنیتی و انتظامی را تدوام بخشیدن به این امنیت پایدار دانست و افزود: باید با تبعیت از مقام عظمای ولایت، پرچم این نظام و انقلاب را به صاحب اصلی آن و نجات بخش همه مردم دنیا رساند.

شمس بر بصیرت افزایی، دشمن شناسی و کار و تلاش مضاعف در خدمت به مردم تأکید کرد و ابراز داشت: باید با افزایش بصیرت جامعه و معرفی دشمن و توطئه های مزورانه آن، مردم را نسبت به خطرات هوشیار کرد و هشدار داد.

وی تحریم و جنگ اقتصادی را آخرین تیر ترکش دشمن در قبال ملت ایران ذکر کرد و گفت: راه گذر از این پیچ تاریخی و حساس تبعیت از مقام معظم رهبری و توجه با اقتصاد مقاومتی و درون زا است که در این زمینه وظیفه قوه قضاییه مصون سازی اقتصاد کشور با حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی است.

این مقام قضایی به تشکیل ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی در مرکز استان اشاره کرد و افزود: در هر جای استان که یک بنگاه اقتصادی، تولیدی و اشتغال زا دچار حاشیه هایی شده است که می توان با حمایت قضایی مشکلات و موانع آن را رفع کرد، باید به این ستاد در مرکز استان معرفی شود تا با حضور جمعی از مسئولان قضایی، اجرایی و بانکی راهکارهای حمایتی اتخاذ و موانع کار آن از سر راه برداشته شود.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر از دادستان سابق خاتم، واعظ به عنوان دادستان عمومی و انقلاب معرفی گردید.  

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.