البرز- حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی با بیان اینکه بنده به نوبه خودم تا زمانی که در مسیر آرمان های استان و خدمت به مردم قدم بر می دارید پشتیبان شما هستم، خطاب به مسئولین و مدیران، گفت:جلوی مفاسد و رانت خواری هایی که وجود دارد و سعی دارند به شما نزدیک شوند را بگیرید.

جلوی مفاسد و رانت‌خواری‌ها را بگیرید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در استان البرز بعد از ظهر  امروز (شنبه) در آیین معارفه استاندار البرز اظهار کرد: در آستانه ٤٠ سالگی انقلاب اسلامی هستیم و دشمنی هایی در حق اقشار مردم ایران در این ‌مدت انجام شده است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان این است که نام ایران در دنیا برده نشود، ‌گفت: حرکت انقلابی که با خون شهدا و رهبری امام راحل(ره) ‌و مجاهدت رزمندگان به ثمر رسید خاموش نمی شود.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بیداری ملت های دیگر دنیا را موجب شد، ‌افزود: این انقلاب با سایر انقلاب ها متفاوت بود چراکه یک حرکت براساس باورهای دینی و الهی و نیت خالص به وقوع پیوست.

حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی خاطرنشان کرد: انقلاب ما هرگز خاموش نخواهد شد در حالی که هر روز بالنده تر می شود و تنور آن گرمتر می شود.

وی اضافه کرد: از آنجایی که انقلاب ما یک رکن اش حضور مردم را شامل می شود لذا خناسان در تلاش هستند حضور مردم  را تضعیف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه دشمنان در طول دو سال اخیر در رسانه ها و بیانات خود روی مردم تکیه دارند، افزود: ‌دستور کار آنها فشار بر مردم است و در این راستا بایستی مدیران و مسئولین توجه کنند تا عملکرد شان به نفع دشمن نباشد.

امام جمعه کرج در ادامه گفت: مسئولین و مدیران روحیه یاس و ناامیدی در مردم را به وجود نیاورند بلکه با جدیت و با تمام قوا وارد عرصه خدمت رسانی شوند.

حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی به قابلیت های استان از جمله پشتوانه علمی، پژوهشی در دانشگاه ها، بخش های صنعتی، کشاورزی، محیط زیست و گردشگری استان که بسیار حائز اهمیت است اشاره کرد و گفت: جوانان مومن  و خانواده شهدا، مراکز دینی و علمی زمینه های خدمت رسانی را فراهم می کند.

وی اضافه کرد: ۹ ماه از سال تولید ملی گذشته و بایستی دید در این مدت مدیران چه عملکردی داشته اند و خواهند داشت و چه کاری باید بشود و این موضوع حائز اهمیت است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه غیرت و تعصب مردم در بهره بردن از کالای ایرانی را بالا ببریم افزود: دستگاه های دولتی تحت امر در خرید کالاهای ایرانی جدی تر عمل کنند.

حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی در ادامه گفت: سعی کنید قابلیت های بومی و افراد متدین انقلابی و کار بلد را بدون حب و بغض و دخالت جناح بندی به کار بگیرید.

وی با ببان اینکه افراد پاکدست و باایمان را برای تصدی کارها انتخاب کنید، ‌افزود: مدت خدمت که امانت الهی است را غنیمت بشمارید و فرصتی برای آبادانی آخرت خود قرار دهید.

امام جمعه کرج  اظهار کرد: از ظرفیت های خوب استان استفاده کنید و به امور زیر ساختی و زیر بنایی برای رشد و توسعه استان اهمیت بدهید.

وی افزود: اگر توانایی کاری را ندارید به مردم نگویید و جلوی مفاسد و رانت خواری که وجود دارد و سعی دارند به شما نزدیک شوند قطع کنید.

حجت الاسلام سید محمد مهدی حسینی همدانی در پایان گفت: بنده به نوبه خودم تا زمانی که در مسیر آرمان های  استان و خدمت مردم قدم بر می دارید پشتیبان شما هستم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.