۲۱ درمانگاه در دو شیفت کاری در کلینیک ویژه بیمارستان شهید هاشمی نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعال شدند.

فعال شدن درمانگاه های کلینیک ویژه بیمارستان هاشمی نژاد

به گزارش قدس آنلاین، رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد گفت: کلینیک ویژه شهید هاشمی نژاد در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی راه اندازی شده و از آن زمان، میزان مراجعه به این مرکز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

دکتر موسوی با بیان اینکه نوبت دهی در این کلینیک به دو شکل حضوری و اینترنتی انجام می شود، افزود: در این کلینیک علاوه بر حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص درمانی، اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی نیز از گروه های مختلف به منظور آموزش دانشجویان حضوری فعال دارند.

وی گفت: به منظور تکریم ارباب رجوع در این کلینیک برای نخستین بار میز خدمت راه اندازی شده تا ضمن پاسخگویی به سوالات مراجعین، به شکایات و انتقادات آنها نیز در کوتاه ترین زمان رسیدگی و نسبت به رفع آن در صورت امکان اقدام شود.

رییس بیمارستان شهید هاشمی نژاد با بیان اینکه به منظور گسترش خدمات از ابتدای آذر ماه، آزمایشگاه سرپایی نیز در این مرکز راه اندازی شده است، اظهار کرد: همچنین واحد شیمی درمانی این مرکز نیز با ۱۴ تخت فعال آماده خدمات رسانی به بیماران است.

دکتر موسوی با اشاره به اینکه گسترش و ارتقاء خدمات به مردم مهمترین هدفی است که دنبال می شود، خاطر نشان کرد: بدین منظور بزودی واحد دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی نیز در این مرکز راه اندازی می شود.

کلینیک ویژه شهید هاشمی نژاد مهر ماه امسال با زیر بنای چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه و با هزینه ای بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال به منظور گسترش خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی به مردم منطقه راه اندازی شده است.

منبع: صدا و سیما
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.