رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد از مراکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد از فعال شدن ۲۱ درمانگاه در دو شیفت کاری در کلینیک ویژه این مرکز خبر داد.

فعال شدن ۲۱ درمانگاه در کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد
به گزارش قدس آنلاین ، به نقل از وبدا، سید محمد موسوی با بیان اینکه کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد در راستای ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی راه‌اندازی شده است، گفت: از زمان راه‌اندازی این کلینیک میزان مراجعه به‌این مرکز ۵۰ درصد افزایش یافته است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با بیان اینکه نوبت‌دهی در این کلینیک به‌دو شکل حضوری و اینترنتی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: در این کلنیک علاوه بر حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص درمانی، اساتید دانشگاهی و اعضای هیات علمی نیز از گروه­‌های مختلف به‌منظور آموزش دانشجویان حضوری فعال دارند.

وی ادامه داد: به‌منظور تکریم ارباب رجوع در این کلینیک برای نخستین بار میز خدمت راه‌اندازی شده تا ضمن پاسخگویی به‌سوالات مراجعین، به‌شکایات و انتقادات آنها نیز در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی و نسبت به‌رفع آن در صورت امکان اقدام شود.

موسوی با بیان اینکه به‌منظور گسترش خدمات از ابتدای آذر ماه، آزمایشگاه سرپایی نیز در این مرکز راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: همچنین واحد شیمی درمانی این مرکز نیز با ۱۴ تخت فعال آماده خدمات‌رسانی به‌بیماران است.

رئیس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به‌اینکه گسترش و ارتقای خدمات به‌مردم مهم‌ترین هدفی است که دنبال می‌شود، بیان کرد: بدین منظور به‌زودی واحد دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی نیز در این مرکز راه‌­اندازی می‌شود.

گفتنی است؛ کلینیک ویژه شهید هاشمی‌نژاد مهر ماه امسال با زیر بنای ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع در ۵ طبقه با هزینه‌ای بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال به‌منظور گسترش خدمات تخصصی، فوق تخصصی و پاراکلینیکی به‌مردم منطقه راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.