خراسان شمالی- جواد عمادیانفر گفت: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از روند آسفالت معابر محله صادقیه بجنورد بازدید کردتد.

پروژه بازآفرینی شهری بهسازی معابر صادقیه بجنورد تا دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی؛ جواد عمادیانفر سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از روند آسفالت معابر محله صادقیه بجنورد بازدید کردند .
وی اظهار داشت: پروژه بازآفرینی شهری بهسازی معابر صادقیه بجنورد با تامین اعتبار از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی از شرکت بازآفرینی شهری ایران در سال ۹۶ آغاز شد و در صورت مساعد بودن شرایط جوی تا دهه فجر سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
وی به مشخصات پروژه اشاره کرد و افزود : در این پروژه ۴ هزار متر مربع احداث پیاده رو، ۳۸۳۰ متر مربع روکش آسفالت و ۳۰۰ متر کانال و کانیوو کار شده است.
عمادیانفر اضافه کرد: این پروژه توسط شرکت سازه های بلند همت با مبلغ اعتبار حدوداً ۶ میلیارد ریال و با درصد پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در حال اجرا است.
سرپرست معاونت بازآفرینی شهری و مسکن راه و شهرسازی خراسان شمالی اظهار کرد: در سال ۹۶ ،۷ محله به مساحت تقریباً ۳۰۰ هکتار با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.