خراسان شمالی- علی وحدانی در دیدار با علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان مجلی شورای اسلامی استان خراسان شمالی گزارش عملکردی از فعالیت‌های هشت‌ماهه این نهاد را ارائه داد.

ساخت و تعمیر ۶۴۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، علی وحدانی سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی در دیدار با علی قربانی رئیس مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان، از ساخت و تعمیر ۶۴۳ واحد مسکونی برای مددجوی تحت حمایت این نهاد طی امسال خبر داد.

وی افزود: امسال برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد پنج میلیارد و ۷۲۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وحدانی همچنین به احداث و خرید دو هزار و ۳۲۶ مورد واحد مسکونی شهری و روستایی طی سال ۹۶ اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه نیز ۱۴ میلیارد و ۹۹۸ میلیون تومان از محل منابع دولتی، منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی اعتبار صرف شده است.

وی همچنین تعداد ایتام تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی را چهار هزار و ۷۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: علاوه بر این چهار هزار و ۹۰۰ کودک نیازمند دارای سرپرست بیمار و سالمند نیز تحت حمایت طرح محسنین قرار دارند.

سرپرست کمیته امداد خراسان شمالی خیران حامی این کودکان را ۲۶ هزار نفر برشمرد و افزود: این حامیان طی سال با کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود از این کودکان حمایت می‌کنند.

وحدانی در ادامه به پرداخت ۵۵۷ سری کمک‌هزینه جهیزیه به زوج‌های تحت حمایت این نهاد اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان نیز در این بخش هزینه شده است.

وی پیش‌بینی کرد تا انتهای سال ۹۷ حدود هزار زوج جوان با حمایت‌های کمیته امداد خراسان شمالی راهی خانه بخت شوند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.