مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: از اول دی ماه ۹۷، قیمت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس تن‌ کیلومتر محاسبه می‌شود.

محاسبه قیمت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس تن‌کیلومتر

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: قیمت‌های حمل و نقل جاده‌ای بر اساس تن‌کیلومتر در ۸ طبقه نوع کالا و وسیله نقلیه و براساس مسیرهای کوتاه و بلند و نیز مسیرهای کم ‌تردد و پر تردد محاسبه می‌شود.

ابراهیم نصری افزود: در بحث ترانزیت حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از سال ۷۳ تا ۹۷، از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن به ۳ میلیون تن، در بخش صادرات از ۸۰۰ هزار تن به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن، در بخش حمل کالا از ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تن به ۳۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تن افزایش داشته ایم.

وی گفت: از ابتدای فعالیت این مجموعه تاکنون ۵۶ هزار اشتغال مستقیم ایجاد شده و به‌ازای هر اشتغال مستقیم ۳ تا ۴ اشتغال غیرمستقیم ایجاد شده است.

نصری تاکید کرد: در ۸ ماهه امسال با ۲۱۰ شرکت متخلف برخورد شد که ۱۸ مورد آن پلمب شده است و علت برخوردها هم گرانی قیمت، رانندگی ناایمن، تاخیر در حرکت، اطلاع‌رسانی غیر دقیق و خدمت‌رسانی مطلوب بوده است

وی تصریح کرد: در آستانه فصل زمستان طرح زمستانه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با همکاری پلیس راه، اورژانس ۱۱۵ و جمعیت هلال احمر آغاز شد و این طرح تا پایان تعطیلات نوروزی سال ۹۸ ادامه می‌یابد.

منبع: صداو سیما

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.