البرز- سید مسلم رئیسی از برگزاری دومین مرحله المپیاد ورزشی دانش آموزان استان البرز در دهه فجر خبر داد.

برگزاری مرحله دوم المپیاد ورزشی دانش‌آموزی البرز در دهه فجر

سید مسلم رییسی رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برگزاری مرحله دوم  المپیاد دانش آموزی البرز در بهمن ماه  اظهار کرد: این مسابقات بستر مناسبی برای شناسایی چهره های مستعد است.

وی افزود: مرحله اول مسابقات المپیاد دانش آموزی استان البرز از ۱۴ تا ۲۱ آذر ماه در رشته های شطرنج، تنیس روی میز و دوومیدانی با حضور بیش از ۱۴۰ ورزشکار برگزار شد.

رئیسی با اشاره به اعزام نفرات و تیم های برتر به مسابقات کشوری گفت: تیم منتخب بسکتبال استان البرز به قم و دختران به مشهد برگزار می شود این درحالی است که مسابقات کشوری در سایر رشته ها در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم مسابقات المپیاد دانش آموزی استان البرز برای سایر رشته ها در دهه مبارک فجر برگزار می شود و طبق روال ورزشکاران برتر از درون این مسابقات معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر بستر مناسب برای میزبانی از مسابقات کشوری فراهم نیست گفت: باتوجه به این که  ورزش دانش آموزی در رشته های مختلف نفرات زیادی را شامل می شود از همین رو ظرفیت کافی برای میزبانی از این ورزشکاران در استان البرز وجود ندارد.

رئیسی در پایان خاطر نشان کرد: با شناختی که از ظرفیت های انسانی درون استان داریم با قطعیت می توان گفت توجه به ورزش مدارس و استمرار این دست المپیادها می تواند نوید بخش آینده ای درخشان برای ورزش البرز در سطح ملی باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.