عزیزالله شهبازی گفت: امید است تمامی مدیران با آگاهی کامل از نقش ورزش در سلامت روح و جسم افراد و اثرات مثبت اجتماعی این امر، برای تقویت زیرساخت های ورزش استان گام بردارند.

تقویت زیرساخت‌های ورزش در دستور کار شورای توسعه البرز

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، عزیزالله شهبازی استاندار البرز عصر سه شنبه در جلسه شورای عالی ورزش استان با اشاره به دیدار با رییس فدراسیون اسکیت، افزود: در این دیدار پیرامون همکاری های بیشتر در جهت پیشرفت بیشتر این ورزش در استان گفتگو شد.

وی ادامه داد: جوانان و ورزشکاران استان همواره در عرصه های مختلف ورزشی افتخار آفرین بوده اند و این توفیقات در شرایطی بدست آمده که زیرساخت های ورزش استان جوان البرز با ضعف مواجه است.

شهبازی با بیان اینکه باید بستر لازم را برای فعالیت های ورزشی و بویژه در حوزه جوانان مهیا کرد، گفت: در شورای توسعه استان طی یک برنامه زمانبندی شده درصدد ارتقا سرانه های ورزشی استان متناسب با تعداد ورزشکاران و جمعیت البرز، هستیم.

رییس شورای عالی ورزش البرز افزود: صنایع و واحدهای تولیدی بزرگی در استان البرز مستقر هستند که می توان از همراهی و تعامل آنها در جهت افزایش بستر های ورزش استان بهره برد، در این رابطه سازمان امور مالیاتی کشور نیز با ساز و کارهای تعیین شده و بخشودگی مالیاتی مشوق های لازم را تعیین کرده است.

استاندار البرز اضافه کرد: مجموعه البرز باید در راستای تعمیم و ترویج ورزش و تقویت هیات های ورزشی در کنار اداره کل ورزش و جوانان باشند چراکه این امر تاثیر مستقیم و غیرمستقیم در تمامی حوزه های استان دارد.

وی با تاکید بر ضرورت ایجاد بسترهای ورزش در روستاهای استان گفت: ضرورت دارد برای شکوفایی استعدادهای مغفول مانده در نقاط دوردست و روستاهای استان با بهره برداری از اعتبارات قانونی، تدابیر لازم اندیشیده شود.

دکتر شهبازی افزود: البرز با ظرفیت های طبیعی فراوان و پویایی در حوزه ورزش به طور متوسط هر ماه یک مسابقه ملی و بین المللی را میزبانی می کند از این رو باید زیرساخت های این امر نیز تقویت شود.

وی عنوان کرد: امید است تمامی مدیران با آگاهی کامل از نقش ورزش در سلامت روح و جسم افراد و اثرات مثبت اجتماعی و... این امر، برای تقویت زیرساخت های ورزش استان گام بردارند.

استاندار البرز در پایان گفت: به طور قطع یکی از اولویت های اصلی استان در نظام برنامه ریزی و بودجه، توجه به امر ورزش است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.