البرز - علی اصغر کمالی زاده با اشاره به اینکه از محل پرداخت نیم درصدهای عمرانی به نهاد کتابخانه ها، برای احداث باغ کتاب اقدام خواهیم کرد، گفت:مذاکره ای در خصوص تعیین مکان زمین باغ کتاب با دانشگاه خوارزمی داشته ایم.

احداث "باغ کتاب" کرج در دستور کار مدیریت شهری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ‌علی اصغر کمالی زاده شهردار کرج عصر چهارشنبه در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ‌در این نمایشگاه کتب و آثار فاخری در حوزه های مختلف به نمایش عموم گذاشته شده است، ‌گفت: در این راستا برای حمایت از فرهنگ کتاب از بودجه سال جاری برای خرید کتاب از نمایشگاه اقدام خواهیم کرد تا در کتابخانه های شهرداری برای استفاده از عموم مردم به کار رود.

وی به پرداخت نیم درصدی سهم کتابخانه های عمومی شهر از بودجه شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: در این خصوص بصورت تهاتر اقدام کرده ایم و حداکثر تا یکماه آینده صددرصد این بدهی را پرداخت خواهیم کرد.

شهردار کرج در مورد تقویت فرهنگسراهای شهر و بهبود فضاهای کتابخوانی، گفت: از محل پرداخت نیم درصدهای عمرانی به نهاد کتابخانه ها با همکاری این نهاد باغ کتاب ایجاد خواهد شد.

وی به مذاکره با دانشگاه خوارزمی در خصوص تعیین مکان زمین باغ کتاب اشاره کرد و گفت: باغ کتاب در واقع یک بوستانی مشتمل بر قرائت خانه، ‌فضای کتابخانه ای مجازی و سایر امکانات یک کتابخانه مدرن است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.