البرز-رحیم خستو با بیان اینکه به دنبال حرکت های جدید و اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ هستیم، گفت:برگزاری مراسمی از جمله بزرگداشت استاد جلال مقامی از سوی مدیریت شهری اقدام خوب و مهمی در عرصه فرهنگ بود.

به دنبال اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ هستیم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، رحیم خستو رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج عصر چهارشنبه در بازدید از نهمین نمایشگاه کتاب استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه امسال با یکی از زیباترین نقطه شهر پیوند خورده است.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ وارشاد بهتر بود برای  برگزاری نمایشگاه کتاب دیپلماسی شهری را از چند ماه قبل آغاز می کرد، گفت: ‌اجرای نمایشگاه امسال  خیلی بهتر از سال قبل است چراکه فروش لوازم التحریر و غرفه فست فودها را در کنار فضای نمایشگاهی نداریم.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر کرج با بیان اینکه شورای شهر کرج به دنبال حرکت های جدید و اتفاقات خوب در عرصه فرهنگ است، افزود: برگزاری مراسمی از جمله بزرگداشت استاد جلال مقامی از سوی مدیریت شهری از جمله اقدامات خوب و مهم در عرصه فرهنگ بود.

خستو خاطرنشان کرد: در بودجه شهرداری تخصیص منابع مالی برای احداث باغ کتاب در کرج دنبال شده است.

وی به تخصیص بودجه برای ایجاد پلاتوهای تئاتر در سطح ‌شهر اشاره کرد و گفت: با همکاری مدیریت شهری کرج و اداره فرهنگ وارشاد استان البرز این اقدام صورت خواهد گرفت.

خستو در ادامه گفت: ‌ارتباط با هنرمندان ملی و حتی جهانی را مدنظر داریم و امیدواریم آثار هنری، مذهبی و یا آئینی آنها در شهر کرج به نمایش گذاشته شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه شورای شهر کرج به فکر انجام اقدامات فرهنگی است ‌گفت: انجمن های مردم نهاد می توانند در فعالیت هایی مانند کمک به فروش بلیت پلاتوهای تئاتر در راستای حمایت از هنرمندان این عرصه مشارکت کنند.

رئیس کمیسیون هنر و ارتباطات شورای شهر در پایان با اشاره به اینکه همه باید بیاموزیم در بحث فرهنگی هزینه کنیم، گفت: چه خوب است که ایجاد فضای کتابخوانی در خانه را فرهنگسازی کنیم چراکه باید به دیدن زیبایی، ویا یک اثر هنری ارزشمند عادت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.