البرز- سهراب داودوندی با بیان اینکه بزرگترین مشکل تیم هندبال مقاومت نداشتن سالن تمرین است گفت: متاسفانه مقاومت در خانه خود غریب است و این اتفاق شایسته استان البرز نیست.

مشکل سالن تمرین حل شود شانس صعود به لیگ برتر داریم

سهراب داودوندی سرمربی تیم دسته اولی هندبال مقاومت البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تیم ما علیرغم شایستگی های فراوانی که دارد اما همچنان در انتظار یک سالن برای تمرین است.

وی  ضمن گلایه از مسئولین مربوطه گفت: شاید البرز تنها استانی باشد که مسئولین در آن کمتر دغدغه ای برای ورزش دارند این در حالی است که اگر حمایت آن ها نباشد پیمودن ادامه مسیر به مراتب دشوارتر خواهد بود.

داودوندی که تیمش عصر جمعه در کرج مقابل هیئت هندبال خرم آباد به برتری رسیده است عدم هماهنگی را تنها ضعف تیم خود دانست و گفت: مقاومت از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است اما واقعیت آن است که با یک جلسه تمرین در هفته نمی توان به هماهنگی رسید و این موضوع در نیمه اول بازی مقابل خرم آباد کاملا مشهود بود.

سرمربی تیم هندبال مقاومت البرز تصریح کرد: باوجود این که ۳ بازیکنان ما مصدوم بودند اما با همین وضعیت به بازی ادامه دادند و توانستیم در یک بازی نزدیک و دشوار تیم خرم آباد را شکست دهیم.

داودوندی با بیان این که البرز در آینده می تواند به یکی از استان های مدعی در هندبال تبدیل شود گفت: ظرفیت بسیار بالایی را در استان داریم و اگر مسئولین توجه بیشتری داشته باشند استعدادهای بسیاری در البرز وجود دارند که می توانند شکوفا شوند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مدیران باشگاه  مقاومت وهیئت هندبال استان البرز خاطر نشان کرد: این مجموعه همواره تیم هندبال را مورد حمایت قرار داده و به اتفاق تلاش می کنیم تا بتوانیم ضمن صعود به لیگ برتر نماینده شایسته ای برای استان البرز در کشور باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.