معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی گفت:گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت، لازمه دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از این نهاد است.

دریافت وام اشتغال از کمیته امدادمنوط به طی دوره های مهارتی است

به گزارش قدس آنلاین ،  سید حسین کرابی،  اظهار کرد:گذراندن دوره‌های آموزشی و کسب مهارت، لازمه دریافت تسهیلات اشتغال‌زایی از کمیته امداد است تا یکی از زمینه‌های پایدارسازی شغل انجام شود.

وی افزود:دوره‌های آموزشی برای مددجویان، فرزندان آن‌ها و اقشار نیازمند رایگان بوده و این امر به خاطر تفاهم‌های صورت گرفته بین این نهاد با اداره کل فنی و حرفه‌ای است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد:در این نهاد از سال ۹۱ تا پایان آبان ماه امسال ۱۸۲ هزار و ۴۹ نفر از دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای بهره‌مند شده‌اند که ۸۱۰۳ نفر این افراد مربوط به هشت‌ماهه سال جاری است.

وی گفت: کمیته امداد خراسان رضوی برای برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از سال ۹۱ تا پایان آبان ماه امسال بیش از ۱۱ میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان اعتبار هزینه کرده که ۶۸۲ میلیون تومان آن مربوط به امسال است.

کرابی تاکید کرد: آموزش‌های انجام‌شده در بخش‌های کشاورزی، دام‌پروری، شیلات، صنایع‌دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدمات است که متقاضیان با توجه به علاقه و مشاوره شغلی صورت گرفته می‌توانند از یکی از این بخش‌ها استفاده کنند.

وی تصریح کرد:از ابتدای سال ۹۱ تا پایان هشت‌ماهه امسال ۱۰ هزار و ۴۳۵ مورد کاریابی نیز توسط این نهاد صورت گرفته است که ۳۶۹ مورد آن مربوط به هشت‌ماهه امسال است و این نهاد برای کاریابی‌های صورت گرفته در مدت یادشده بیش از یک میلیارد و ۳۸۲ میلیون تومان اعتبار هزینه کرده که بیش از ۱۵۷ میلیون تومان آن مربوط به هشت‌ماهه امسال است.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.