خراسان شمالی-مصوبات مربوط به همکاری ها و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در خراسان شمالی با حضور مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار پیگیری شد.

پیگیری مصوبات مربوط به سرمایه‌گذاری آستان قدس رضوی در خراسان شمالی

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، با حضور مجید پورعیسی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در نشستی مصوبات مربوط به همکاری ها و سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در استان پیگیری شد.

وی اظهار داشت: مشارکت آستان قدس رضوی فرصتی مغتنم است که باید با ایجاد انسجام و وحدت میان تمامی دستگاه های اجرایی از این فرصت به درستی بهره مند شد.

پورعیسی افزود: شهرستان راز و جرگلان به عنوان تعاون شهر انتخاب شده است که برای بهره مندی از مشارکت آستان قدس رضوی در پیشبرد این هدف باید در حوزه های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات، تعاونی های مورد نیاز شناسایی شود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی ادامه داد: پروژه محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در شهرستان مانه و سملقان در حال پیگیری است که می توانیم با اولویت بندی پروژه ها و مکاتبه با آستان قدس رضوی از مشارکت این سازمان هم به عنوان معین بهره مند شویم.

پورعیسی تصریح کرد: ایجاد مراکز خدمات رفاهی یکی از اولویت های آستان قدس رضوی است، بنابراین سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان مکان و ابعاد زمین های مورد نظر را شناسایی و اعلام کند و تاکید می کنم زیرساخت های مورد نیاز مانند آب، برق و گاز نیز مشخص باشد.

وی تاکید کرد: منابع دولتی به تنهایی نمی تواند پاسخگوی نیازهای استان باشد و باید به دنبال جذب سرمایه های جدید برای پیشبرد و توسعه استان باشیم.

این مقام مسئول افزود: هم چنین پروژه های قابل تعریف برای مشارکت آستان قدس باید برنامه محور و دارای چشم انداز ۵ یا ۱۰ ساله باشد.

بر اساس این گزارش در این نشست، مباحثی در بخش های کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن و تجارت و خدمات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در نشست دیگری با حضور مدیران آستان قدس رضوی این موارد مطرح و پیگیری شود.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.