البرز- قدرت الله شمیرانی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر هشتگرد با عنوان صبح و نشاط در روز جمعه هفتم دیماه خبرداد.

شهرهشتگرد میزبان همایش پیاده‌روی خانوادگی "صبح ونشاط"

قدرت الله شمیرانی سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: همایش پیاده روی خانوادگی شهرهشتگرد از ساعت ۸ صبح روز هفتم دیماه وبا حضور مردم ورزش دوست برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در قالب برنامه صبح ونشاط از شبکه سوم رسانه ملی پخش خواهد شد و به قید قرعه جوایز ارزنده ای از جمله یک دستگاه خودرو به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

شمیرانی با بیان اینکه در سال جاری البرز میزبان یک دوره از همایش های صبح نشاط در کرج بوده است گفت: خوشبختانه با همراهی فرماندار ساوجبلاغ و شهرداری هشتگرد دومین همایش کشوری صبح ونشاط در شهر هشتگرد برگزار می شود.

وی تصریح کرد: با پیگیری های هیئت استان و علاقمندی شهرستان ها موافقت لازم برای برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی را برای اشتهارد و نظرآباد گرفته ایم که در حال احضر تاریخ پنجم بهمن برای اشتهارد قطعی شده است.

سرپرست هیئت ورزش های همگانی استان البرز خاطرنشان کرد: هیئت همگانی استان البرز تلاش کرده در قالب اجرای برنامه های مختلف ورزش همگانی و شهروندی را در میان اقشار مختلف مردم توسعه دهد و در این راستا برنامه ورزش صبحگاهی در بوستان های سطح شهرهای استان به شکل چشمگیری افزایش یافته است.

شمیرانی در پایان گفت: حضور هر چه بیشتر مردم در فعالیت های ورزشی ارتقا ضریب سلامت جامعه را به دنبال دارد و نشاط وشادابی را به شهروندان هدیه می دهد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.