رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی گفت: انتظار ما از هر استاندار آینده خراسان رضوی این است که محور اصلی برنامه‌های خود را دانش بنیان حوزه‌های مختلف قرار دهد.

«دانش بنیان کردن» خراسان رضوی اولویت استاندار جدید باشد
به گزارش قدس آنلاین، سید سعید احمدی زاده  اظهار کرد: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند «مدیریت و تحولات کشور باید به دست نخبگان دانشگاهی صورت گیرد»، می‌توان دریافت که اگر استاندار جدید قصد دارد تحولات و تغییرات واقعی در استان ایجاد کند، باید از نخبگان دانشگاهی استفاده کند.
وی افزود:  انتظار ما از هر استاندار آینده خراسان رضوی این است که محور اصلی برنامه‌های خود را دانش بنیان حوزه‌های مختلف قرار دهد که این دانش بنیان کردن‌ها نیازمند استفاده از افراد متخصص و عالم است.
رییس بنیاد نخبگان خراسان رضوی تصریح کرد: نخبگان می‌توانند هم در بدنه دولت و هم  در مدیریت‌های میانی آن در زمینه تخصص خود به کار گرفته شوند. به خصوص در شرایط فعلی که کشورها با تحریم‌های جدی روبه رو است می‌توان از نخبگان در حوزه تولید بهره برد.
احمدی زاده بیان کرد: ما در حال حاضر لیست کالاهای تحریمی ایران را در اختیار نخبگان قرار دادیم و آنان آمادگی تولید این کالاها را دارند. برخی از شرکت‌های قدرتمند نیز برای تولید آن‌ها همکاری خود را اعلام کرده‌اند که حجم سرمایه‌گذاری بالایی است. ولی انتظار ما این است که نماینده وزارت صنعت، معدن و تجارت در خراسان رضوی شرایط ویژه‌ای را برای این کالاها در نظر بگیرد، زیرا نخبگان ما دوست دارند ایده‌هایشان به کار گرفته شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های بین المللی است، استاندار هر کاری که برای این استان انجام دهند یک اقدام فراملی محسوب می‌شود و در جهان اسلام یک الگو محسوب می شود لذا  از استاندار جدید انتظار می‌رود در مشهد مقدس به موضوعات علمی به صورت جدی توجه کند.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.