البرز- محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به نقش کاتالیست ها در کاهش آلودگی هوا، گفت: نصب کاتالیست بر روی خودروهای عمومی ضروری است.

نصب "کاتالیست" روی خودروهای عمومی الزامی است

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، محمدرضا احمدی نژاد سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با اشاره به نقش کاتالیست ها در کاهش آلودگی هوا، اظهار کرد: یکی از روش های کاهش آلودگی هوا استفاده از کاتالیست است که منجر به تولید حداقل مواد آلوده کننده و سمی شده و در جهت بهبود وضعیت هوا نقش تاثیرگذاری را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج باید نسبت به شناسایی ناوگانِ تاکسی زیر مجموعه که قابلیت نصب کاتالیست را دارند اقدام کند، افزود: این طرح باید به تفکیک نوع خودرو هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

احمدی نژاد با اشاره به نشست اخیر برگزار شده پیرامون بررسی تکالیف سازمان حمل و نقل و مسافر به جهت کاهش آلودگی هوا و نقش مراکز معاینه فنی در این خصوص گفت: مقرر شد گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه های آتی در خصوص بازدید هیدوراستاتیک مخازن اتوبوس های دو گانه سوز فعال در سازمان حمل ونقل بار و مسافر تهیه و مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.