فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل اصلی سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در محدوده بلوار نبوت مشهد خبر داد.

نقش اول سرقت‌های سریالی بلوار نبوت مشهد دستگیر شد
به گزارش قدس آنلاین  به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل اصلی سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در محدوده بلوار نبوت مشهد خبر داد.

اکبر آقابیگی گفت: در پی گزارش سرقت‌های سریالی وسایل و قطعات خودروهای سواری در محدوده بولوار نبوت مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و اعلام شکایت و نارضایتی مالباختگان طرح  ویژه‌ای در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تیم های دایره تجسس ۲۴ کلانتری میرزاکوچک‌خان در اجرای عملیات ضربتی با در اختیار داشتن مشخصات ظاهری عاملان این سرقت ، ساعت 4:30 بامداد روز گذشته متهمان را سوار بر موتورسیکلت و در حال پرسه‌زنی در بولوار نبوت شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران کلانتری میرزاکوچک‌خان مشهد هنگامی که سارقان قصد سرقت از یک خودروی سواری داشتند، وارد عمل شدند و ۲ متهم با رها کردن موتورسیکلت و ۲ عدد باطری سرقتی خودرو پا به فرار گذاشتند.

وی گفت: ماموران انتظامی عامل اصلی این سرقت‌ها را دستگیر کردند اما همدست او از صحنه گریخت.

آقابیگی اظهار کرد: متهم ۲۰ ساله که دارای سابقه کیفری بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است با معرفی همدست خود به چهار فقره سرقت وسایل خودرو و همچنین سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد و تحقیقات پرونده با دستورات مقام قضایی ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.