محمدعلی جلیلی دبیر اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب ضمن عیادت از «حسین محب اهری» از خدمات این هنرمند پیشکسوت تجلیل کرد.

روحیه ایستادگی استاد "محب اهری" ستودنی است

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، محمدعلی جلیلی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر و دبیر اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب از خدمات حسین محب اهری تجلیل کردند.

جلیلی، دبیر اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب و محسن خدامرادی معاون فرهنگی، اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر عصر روز گذشته با حضور در منزل حسین محب اهری و عیادت از او از زحمات این هنرمند پیشکسوت در حوزه تئاتر و داوری در اولین دوره جشنواره تئاتر یاران محراب و هماری در کشف استعدادهای هنری هنرمندان بسیجی تقدیر کردند.

حسین محب اهری در این دیدار گفت: تمایل زیادی دارم بازهم با جشنواره یاران محراب و ناحیه مقاومت مالک اشتر همکاری داشته باشم و از هنرمندان در حوزه تئاتر حمایت کنم.

محمدعلی جلیلی دبیر اولین جشنواره تئاتر یاران محراب گفت: روحیه ایستادگی و مقاومت استاد حسین محب اهری بسیار ستودنی و مثال زدنی است و همه ما باید این روحیه را در زندگی خودمان برای رسیدن به اهدافمان به کار ببندیم و خوشحال هستیم که طی چند سال گذشته از تجربیات استاد محب اهری در حوزه هنر و تئاتر بهره مند شده‌ایم.

درپایان محسن خدامرادی معاون فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت مالک اشتر با اعطای هدیه و لوح تقدیر از ایشان قدردانی و آرزوی بهبودی و سلامتی کامل برای ایشان کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.