ایمان عالمی گفت: بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی مناسب نبود و نباید انتظار بالایی از تیم ملی داشته باشیم.

مردم به جز قهرمانی تیم ملی کشورشان، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایمان عالمی در خصوص شرایط تیم ملی قبل از شروع جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: با توجه به وضعیت تیم ملی، نفرات این تیم تقریباً همگی بازیکنانی هستند که در جام‌جهانی حضور داشته و با یکدیگر به طور کامل از لحاظ تاکتیکی آشنا هستند که این می‌تواند کمک مؤثری برای تیم ملی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در رنکینگ آسیا اول هستیم، می‌توانیم یکی از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات جام ملت‌ها باشیم؛ البته مصدومیت چند بازیکن شاید در عملکرد تیم ملی تأثیرگذار باشد اما مطمئناً کی‌روش آنقدر بازیکنان خوبی دارد که بتواند این مشکل را تا حدودی برطرف کند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا بازی‌های تدارکاتی برای تیم ملی کافی بوده است یا خیر؟ افزود: طبیعتاً نتوانستیم با توجه به شرایط، بازی‌های تدارکاتی را با تیم‌های بزرگ و صاحبنام انجام دهیم البته در مجموع بازی‌های ما کم بوده و نتوانستیم به حد استاندارد لازم برای آمادگی یک تیم، بازی داشته باشیم اما اعتقاد دارم مجبوریم با همین بازی‌ها، آماده حضور در جام ملت‌های آسیا شده و منتظر این باشیم تا ببینیم تیم ملی کشورمان چه عملکردی خواهد داشت.

عالمی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا تیم ملی می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند؟ تصریح کرد: با توجه به بازی‌های خوبی که تیم ملی در جام‌جهانی انجام داده، انتظارات از این تیم بالا رفته و مردم به جز قهرمانی تیم ملی کشورشان، به چیز دیگری فکر نمی‌کنند؛ آنها متوجه شده‌اند که این تیم همان تیم حاضر در جام‌جهانی بوده و با توجه به بازی‌های خوب این تیم که در آن تورنمنت بزرگ انجام داده، حالا همه انتظار دارند که در جام ملت‌های آسیا، فوتبال کشورشان به قهرمانی دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکنان داخلی هم می‌توانند همانند لژیونرها به تیم ملی کمک کنند؟ گفت: باید توجه داشته باشیم تمام بازیکنانی که این روزها لژیونر شده‌اند، همگی از لیگ داخلی به اروپا راه پیدا کرده‌اند بنابراین بازیکنان داخلی ما با کیفیت هستند و مطمئناً می‌توانند در کنار لژیونرها که از تجربه بازی در اروپا برخوردار هستند، استفاده کرده و یک تیم پرقدرت را تشکیل دهند. همچنین این امیدواری را در بین مردم و اهالی فوتبال به وجود بیاورند که می‌توانند در پایان جام ملت‌ها به قهرمانی برسند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا تیم ملی کشورمان می‌تواند در مقابل تیم‌هایی همچون کره، ژاپن و عربستان به پیروزی دست پیدا کند؟ اظهار داشت: شرایط این تیم‌ها با ما فرق می‌کند، آنها امکانات خوبی دارند، از نظر پول و سرمایه‌گذاری بی‌نظیر هستند و ما نمی‌توانیم خودمان را با آنها قیاس کنیم. این کشورها سال‌هاست که با سرمایه‌گذاری درست، آوردن مربیان خارجی با کیفیت و حضور بازیکنان باتجربه اروپایی در لیگ‌های کشورشان، به رشد و شکوفایی دست پیدا کرده‌اند و مطمئناً اگر به هر دلیلی، ما در این تورنمنت به آنها برخورد کنیم، بازی‌های سختی در پیش خواهیم داشت ولی امیدوارم بتوانیم با یک بازی منطقی، به دور از حاشیه و احساسی، نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

عالمی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید امیدوار باشیم که تیم ملی کشورمان به قهرمانی دست پیدا کند و این امر میسر نخواهد بود؛ مگر با همت و تلاش بازیکنان و حمایت مردم و مسئولان کشور.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.