خراسان شمالی- مردم ولایتمدار و بصیر استان خراسان شمالی همگام با سراسر کشور در حماسه جاوید ۹دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با مقتدای خود تجدید عهد کرد.

خروش دوباره باب الرضا در حماسه ۹دی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی مردم باب الرضا- گنجینه معرفت‌ها همگام با سایر امت واحده اسلامی در سالروز حماسه ماندگار ۹دی، با حضور معنوی و ولایی خود در راهپیمایی باشکوه و عظیم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در سراسر استان حماسه دیگری خلق کردند.

مردم مرکز استان(بجنورد) با حضور پرشور و باشکوه خود در میدان شهید، با مشت‌های گره‌کرده به برائت از فتنه و فتنه گران پرداخته و با امام امت عهدی دوباره بستند.

در این حضور حماسی که از پیر و جوان و زن و مرد، نه با پای تن بلکه با پای جان آمده بودند تا دیگر بار با تعمیق پیوند قلبی خویش با سید شهیدان، به بازخوانی و یادآوری آن هتک حرمت‌های امویان علیه امام المسلمین پرداخته و به ابراز انزجار از آن اقدامات پرداختند.

حاضران در راهپیمایی ۹ دی از همان دقایق نخست مراسم از ساعت ۹ در میدان مرکزی بجنورد جمع شده بودند شعارهای همچون لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا خمینی سر دادند و با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر آمریکا به اعلام برائت از این گروه‌ها پرداختند.

مردم سایر شهرستان‌های خراسان شمالی همچون اسفراین، شیروان، فاروج، آشخانه، گرمه و جاجرم و راز و جرگلان نیز در مراسم‌های مشابهی در میادین مرکز شهرهای خود حضور یافتند و با طی مسیرهای تعیین‌شده به مقاصد این راهپیمایی، با قرائت بیانیه پایانی انزجار از فتنه گران و تجدید میثاق با آرمان‌های امام امت را اعلام کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.