البرز- محمدامین فرشی گفت: توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان باید در اولویت قرار گیرد.

ضرورت توجه به توسعه صادرات شرکت‌های دانش بنیان

محمد امین فرشی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  با بیان اینکه توسعه صادرات غیر نفتی باید به عنوان یک مهم مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: نقش شرکت های دانش بنیان در توسعه صادرات کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه  شرکت های دانش بنیان ظرفیت صادراتی  بسیار خوبی دارند، تاکید کرد: در زمینه توسعه صادرات دانش بنیان باید از کشورهای دیگر عقب نمانیم و لازمه این کار این است که  باید تلاش مان را چندین برابر کنیم.

فرشی خاطرنشان کرد: ایجاد هم افزایی و همکاری میان شرکت‌ها فناور و نخبگان ایده پرداز با واحدهای صنعتی  در سطح استان یک امر بسیار ضروری و مهم است  و واحدها و شرکت‌های فناور باید به جایی برسند که بیشتر نیازها و دغدغه‌های فنی و محتوایی خود را با همکاری یکدیگر تأمین و رفع و رجوع کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز در بخشی دیگر از صحبت های خود از پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانوی کارآفرین البرزی خبر داد وگفت: : در راستای کمک به واحدهای صنعتی و با هدف رونق تولید این واحدها، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره به یک تولید کننده پرداخت شد.

وی افزود: این شرکت تولیدی توسط بانوی کارآفرین البرزی اداره می شود و نیروهای جوان در آن مشغول فعالیت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز خاطرنشان کرد: امروزه باید با همت همه مدیران مرتبط به حوزه صنعت کمک حال بخش تولید و تسهیل گر مسیر اشتغالزایی باشیم.

فرشی در پایان تصریح کرد: کاهش آسیب های اجتماعی در گرو افزایش اشتغال است، لذا در کار گروه اشتغال خواسته های بحق صنعتگران پیگیری و تا رفع موانع تولید و ایجاد شغل پایدار تمام توان را بکار خواهیم برد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.