حامد کبودند از آغاز مرحله نخست فاز اجرایی توسعه حرم طفلان مسلم (ع) خبر داد.

آغاز مرحله نخست فاز اجرایی توسعه حرم طفلان مسلم (ع)

حامد کبودند رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با همت ستادبازسازی عتبات عالیات و حمایت مردم ولایت مدار استان قزوین، طراحی توسعه حرم طفلان مسلم (ع) به صورت کامل انجام شده است و مرحله نخست فاز اجرایی توسعه حرم طفلان مسلم (ع) در هفته آینده آغاز می‌شود؛ در قالب اجرای این طرح حرم طفلان مسلم (ع) با نذورات مردمی و خیرین قزوینی به ۲۳ هزار متر مربع مساحت افزایش می‌یابد.

وی افزود: بیشتر کمکهای مردمی در چند سال گذشته و در ایام اخیر به صورت غیرنقدی بوده است.

کبودند  با بیان اینکه عمده فعالیتهای این ستاد در قالب جمع آوری نذورات مردمی به صورت غیرنقدی است، یادآور شد: باتوجه به اینکه پروژه توسعه حرم دوطفلان مسلم (ع) با کمکهای مردمی دنبال می‌شود، هراندازه میزان فعالیتها و کمکهای مردمی بیشتر باشد، طبیعتا امکان اتمام هرچه سریع تر پروژه وجود دارد.

رییس ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین به برنامه‌های سال‌جاری این ستاد اشاره و بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در سالجاری همچون سال گذشته با برگزاری جشنواره خیرین با عنوان «نشان محبت» خیرین استان را شناسایی و از ظرفیت‌ها و کمک‌های آنها برای توسعه حرم استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: این جشنواره برای نخستین بار در سال گذشته با حضور داریوش ارجمند برگزار و تقریبا نزدیک به یک میلیاردتومان در سال گذشته از بخش نذورات مردمی جمع آوری شد.

کبودند یادآورشد: استان قزوین با دارا بودن ظرفیت‌های مذهبی و دینی، مردم ولایت مداری را به خود اختصاص می‌دهد که این مردم با حمایتهای مالی و اقتصادی توانسته‌اند کمکی خوبی را در ستاد داشته باشند.

رییس ستادبازسازی عتبات عالیات استان قزوین تصریح کرد: با کمکهای مناسب و خوب مردم این استان توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از طرح توسعه حرم طفلان مسلم (ع) را پیش ببریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.