البرز- عزیزالله شهبازی به سند توانمند سازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم نامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

تفاهم‌نامه توانمندسازی بانوان در البرز اجرایی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، عزیزالله  شهبازی صبح امروز دوشنبه در بازدید از شیرخوارگاه امام علی (ع) و اورژانس اجتماعی کرج که با حضور معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور انجام شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رسیدگی به آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های اولویت دار دولت تدبیر و امید است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز  همواره بر توجه ویژه مسئولان به حوزه آسیب های اجتماعی تاکید ویژه ای داشته اند.

شهبازی در ادامه گفت: مجموعه خدماتی که در شیرخوارگاه و اورژانس اجتماعی فعال در کرج و شهرستان های استان ارائه می دهند در راستای کاهش و ساماندهی آسیب های اجتماعی است.

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به اینکه اورژانس اجتماعی در راستای ارائه مشاوره، خدمات قابل توجهی را ارائه می دهد، افزود: با توجه به منابع محدود سازمان بهزیستی البرز، در کنار این مجموعه قرار داریم.

استاندار البرز به سند توانمند سازی بانوان اشاره کرد و گفت: بر این اساس استانداران تفاهم نامه ای با معاون بانوان و خانواده ریاست جمهوری امضا کردند که این امر در استان البرز محقق شده است.

وی با بیان اینکه استانداری البرز در راستای کاهش آسیب های اجتماعی همراه بهزیستی و سازمان های مردم نهاد است، اضافه کرد: امید است با همراهی و تعامل سازمان های مردم نهاد، خیرین و سازمان های حمایتی از جمله بهزیستی، آسیب های اجتماعی به حداقل ممکن برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.