با حضور مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران ۷ پروژه عمرانی به‌ارزش‌۹۰ میلیارد ریال در نیشابور افتتاح شد.

۷ پروژه عمرانی در راه‌آهن نیشابور افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز با حضور مدیر عامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران  ۷ پروژه عمرانی به‌ارزش‌۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح شد.

مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی در این مراسم گفت: یکی از افتخارات ما این است که به‌زائرین امام رضا(ع) خدمت‌رسانی می‌کنیم.

سعید محمدزاده تصریح کرد: راه آهن هم خدمت به‌کسانی که از آن استفاده می‌کند باید داشته باشد و هم به‌مجاورینش نباید زحمت بدهد، امیدواریم یک مجموعه بزرگ خدماتی و رفاهی با کمک سرمایه‌گذار در محل ایستگاه نیشابور ایجاد شود.

وی تاکید کرد: در این ایام که دشمن خبیث سعی در آسیب رساندن به‌نظام اسلامی را دارد باید با همراهی و همفکری قدم‌های لازم برای  آبادانی کشور برداریم تا فرزندان ما بتوانند افتخار کنند که به‌تنهایی توانستیم در برابر سختی‌ها بایستیم.

پیگیری مشکلات مسیر خیابان عمار یاسر با راه آهن

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این مراسم گفت: از قدیمی‌ترین ساختمان‌های محور تهران به‌مشهد همین ساختمان راه آهن نیشابور است.

هاجر چنارانی تصریح کرد: مشکلات مسیر خیابان عمار یاسر با راه آهن توسط مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران به‌صورت ویژه پیگیری می‌شود.

وی بیان کرد: امیدواریم پروژه گرگان، شاهرود، نیشابور و مشهد که مطالعاتش تمام شده هر چه زودتر سبب شود بخش سرولایت نیشابور از بن بست خارج شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی نیشابور نیز می‌تواند با توجه به‌دسترسی به‌راه آهن به‌عنوان بخشی از انبارها با ویژگی‌ پدافند غیرعامل استفاده شوند.

افتتاح ۷ پروژه با بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال اعتبار

در ادامه این مراسم، مدیرکل راه‌آهن خراسان نیز گفت: ۷ پروژه عمرانی با اعتبار بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال با قیمت‌های گذشته با قیمت‌های امروز بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

محمد حسین ضیایی‌مهر تصریح کرد: با این افتتاح‌ها حوزه کیفی خدمات ایستگاه نیشابور افزایش چمشگیری می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: ۳۳ درصد مسافرین ریلی از خراسان هستند.

راه آهن برای توسعه نیشابور نقش بسزایی داشته است

فرماندار نیشابور نیز در ادامه این مراسم گفت: در نیشابور اتفاق‌های فوق‌العاده‌ای در حوزه راه‌آهن شاهد هستیم، راه آهن نیز برای توسعه این شهرستان نقش بسزایی داشته است.

سعید شیبانی با بیان اینکه نیشابور با راه آهن همسایگی دیرینه، طولانی مدت، موثر و سازنده داشته است، تصریح کرد: امیدواریم این همسایگی و رفاقت به‌واسطه این سفر تقویت شده، با همکاری درخواست‌های که در ادامه سفر مطرح می‌شود پیگیری شود.

فرماندار نیشابور تاکید کرد: به‌دلیل اینکه راه‌آهن از درون شهر می‌گذرد، قطعا همسایگان زیادی دارد که آنها نیز خواسته‌هایی داشته و مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.