سرمربی تیم والیبال پیام خراسان به شدت از رفتار تماشاگرنماها در بازی مقابل شهرداری ورامین انتقاد کرد و گفت: آنها حرمت مردم ورامین را زیر سئوال بردند.

از هتل تا سالن مسابقه با اسکورت پلیس رفتیم

به گزارش قدس آنلاین ، در دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، پیام مشهد میزبان تیم رده دومی خاتم اردکان خواهد بود. پیامی ها که در دیدار هفته پانزدهم خاطره تلخی از بازی مقابل تیم شهرداری ورامین دارند فردا برای حفظ جایگاه و حتی ارتقا در جدول تلاش خواهند کرد.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام خراسان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره میزبانی مقابل تیم خاتم اردکان گفت: بازی حساسی برای هر دو تیم است، رقابت نزدیکی در جدول داریم و این بازی بسیار حائز اهمیت است. ما میزبان خاتم هستیم. تا به حال فقط یک بازی را در خانه شکست خورده‌ایم و می خواهیم فصل را با همین یک باخت در خانه به اتمام برسانیم. به همین دلیل کار سختی مقابل چشم تماشاگرانمان خواهیم داشت. خاتم تیم توانمندی است که ملی پوشان خوبی در اختیار دارد. امیدوارم بازی خوبی برگزار کنیم هرچند تیم ما لطمه بدی از بازی هفته قبل مقابل تیم شهرداری ورامین خورد. ان شاءالله با ارائه بازی خوب بتوانیم جایگاه خود را در جدول حفظ و حتی ارتقا دهیم.

سرمربی تیم والیبال پیام خراسان در ادامه درباره اتفاقات رخ داده در بازی مقابل تیم شهرداری ورامین گفت: اتفاقات خوبی در شب قبل از بازی مقابل تیم شهرداری ورامین رخ نداد. سایر تیم ها نیز به این وضعیت اعتراض دارند. قبل از بازی درخواست داده بودیم تمرین روز قبل از مسابقه بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما حدود ۱۰۰-۲۰۰ تماشاگر در سالن حضور داشتند. البته حساب این تماشاگرنماها از مردم ورامین جداست. آنها هر کاری که دلشان خواست با تیم ما کردند. تماشاگرنماها با ایجاد تونل بازیکنان ما را لگد زدند و کارهای زشت غیر اخلاقی نیز رخ داد.

وی در ادامه تاکید کرد: قطعا به فدراسیون والیبال شکایت و یک دل نوشته را نیز منتشر می کنیم. در روز تمرین به قدری شرایط بد بود که بازیکنان به من و موسوی گفتند به سالن نرویم چون تماشاگرنماها اعلام کردند "موسوی و قوچان نژاد هنوز نیامده اند و باید منتظر آنها هم باشیم". به همراه موسوی تا ساعت ۱۷:۳۰ در خیابان منتظر ماندیم تا با هماهنگی پلیس و با اتومبیل نیروی انتظامی وارد سالن شویم. در شرایط روانی بسیار بدی تمرین کردیم.

قوچان نژاد افزود: در تمام ۲۴ ساعت گذشته قبل از بازی بازیکنان نگران وضعیت بودند و مدام از بودن پلیس در محل می پرسیدند. ضعیف ترین بازی فصل را به نمایش گذاشتیم. از هتل تا محل برگزاری مسابقه با اسکورت پلیس رفتیم و این تاسف آور است. تماشاگر نماها حرمت مردم ورامین را زیر سئوال بردند.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.