باشگاه دورتموند رسما اعلام کرد که کریستین پولیشیچ، بازیکن این تیم، ماه ژانویه به چلسی منتقل خواهد شد اما به عنوان بازیکن قرضی تا پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ به دورتموند بازخواهد گشت.

هافبک دورتموند به چلسی پیوست

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باشگاه بوروسیا دورتموند به صورت رسمی اعلام کرد که کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی این تیم در ماه ژانویه به باشگاه چلسی منتقل خواهد شد ولی سپس به عنوان بازیکن قرضی به دورتموند بازخواهد گشت و تا پایان فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در این تیم بازی خواهد کرد. دورتموند اعلام کرد این توافقی است که بین دو باشگاه و پولیشیچ انجام شده است. دورتموند اعلام کرده که در ازای فروش پولیشیچ به چلسی ۶۴ میلیون یورو دریافت کرده و حضور پولیشیچ به عنوان بازیکن قرضی در دورتموند برای این باشگاه آلمانی بار مالی نخواهد داشت.

مدیران دورتموند اعلام کردند با توجه به قرارداد واگذاری پولیشیچ به چلسی انتظار دارند سود خالص باشگاه برای سال مالی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ که روز سی ام ژوئن ۲۰۱۹ به پایان می رسد بیشتر از ۱۰ میلیون یورو باشد. این در حالی است که دورتموند پیش از این در پیش‌بینی سود خالص سالانه باشگاه، عددی کمتر از ۱۰ میلیون یورو را به عنوان پیش‌بینی احتمالی اعلام کرده بود. گفته می‌شود قرارداد فروش پولیشیچ به چلسی نقش مهمی در افزایش سود سالانه باشگاه دورتموند داشته است.

اکنون با قطعی شدن انتقال پولیشیچ به چلسی، ادن هازارد به جدایی از این باشگاه و حضور در رئال مادرید یک گام دیگر نزدیک شد. هازارد از تابستان و در طول جام جهانی، بارها اعلام کرده که آرزوی بازی کردن در رئال مادرید و حضور در این تیم را دارد. رئال در تابستان برای خرید او اقدامی نکرد و منتظر است که در تابستان بعدی، در حالیکه یک سال از قرارداد هازارد با چلسی باقی مانده و قیمت او کاهش چشمگیری داشته او را به خدمت بگیرد.

هازارد در این فصل عملکرد بسیار خوبی داشته و تاثیرگذارترین و بهترین بازیکن چلسی تا به اینجای فصل بوده است. چلسی که از جدایی او در پایان فصل مطمئن است، اکنون کریستین پولیشیچ را به خدمت گرفت و هافبک آمریکایی در پایان فصل به جمع شاگردان مائوریسیو ساری اضافه خواهد شد.

این انتقال نشان می‌دهد که هازارد به احتمال قریب به یقین، چلسی را در پایان فصل به مقصد رئال ترک خواهد کرد و چلسی، پولیشیچ را به عنوان جایگزینی برای او به خدمت گرفته است. حال باید دید مذاکرات رئال با چلسی در چه زمانی آغاز خواهد شد و سرانجام با چه قیمتی رضایت برای این انتقال صادر می‌شود.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.