خراسان شمالی- محمدعلی شجاعی گفت: بالاترین معیار توسعه و رشد یک جامعه در دستان هسته های گزینش است که این معیار در کشور ما برگرفته از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی و اهداف عالی نظام است.

بالاترین معیار توسعه یک جامعه در دستان هسته های گزینش است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در همایشی با حضور گزینشگران استان به مناسبت پانزدهم دی ماه سالروز تشکیل گزینش به فرمان امام خمینی(ره) گفت: مردم تصور می کنند که موضوع گزینش خاص کشور ایران است اما شما گزینشگران باید به مردم این آگاهی را برسانید که این مسئله در تمامی کشورها وجود دارد و تنها تفاوت در نوع معیارهاست.

وی با بیان این که ما در بحث گزینش به دنبال گلچین کردن افراد نیستیم، افزود: شما گزینشگران می توانستید به نوع دیگر ارائه خدمت داشته باشید اما این کار بسیار سخت و ظریف را انتخاب کردید و اطمینان دارم تمامی موارد این مسیر را رعایت می کنید.

شجاعی با تاکید بر این که گزینش مربوط به هیچ حزب یا گروه خاصی نیست، تصریح کرد:در مواردی از من خواسته شده تا فردی را بدون تحقیق در جایگاهی منصوب کنم اما با قاطعیت می گویم که من شروع کننده کار اشتباه در این سیستم نخواهم بود.

وی بیان کرد: تا امروز سعی کرده ام تا نظرات شخصی خود را در کارم اعمال نکنم زیرا از نگاه عمیق و بینش امام خمینی (ره) یاد گرفته ایم که در چارچوب نظام و سیستم حرکت کنیم.

در ادامه این همایش با حضور استاندار خراسان شمالی از گزینشگران برتر دستگاه های اجرایی استان تجلیل به عمل آمد.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.