رئیس شورای شهر تهران گفت: علمای مسیحی در دیدار آغاز سال نو میلادی، اظهارات مهمی در دفاع از مردم ایران داشتند.

محسن هاشمی: علمای مسیحی اظهارات مهمی در دفاع از مردم ایران دارند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(یکشنبه 16 دی ماه) برگزار شد، با اشاره به اولین سالگرد حادثه کشتی نفتکش سانچی که 32 نفر از هموطنانمان در آن قربانی شدند، اظهار کرد: امیدواریم که دیگر شاهد این گونه حوادث در حوزه حمل و نقل نباشیم.

وی در ادامه با تبریک فرا رسیدن سال نو میلادی و تولد حضرت عیسی مسیح(ع) افزود: ‌به همین مناسبت به همراه آقای مسجدجامعی، نظری و خانم نژادبهرام از دو کلیسای مسیحیان در تهران بازدید کردیم و تولد حضرت عیسی را به مسیحیان تبریک گفتیم و با اسقف‌های ارمنی و آشوری دیدار کردیم.

هاشمی با تأکید بر اینکه علمای مسیحی در این دیدار اظهارات مهمی را در دفاع از مراکز ایران داشتند، گفت: این اظهارات باید در اختیار رسانه‌ها قرار گیرد تا آن را به اطلاع افکار عمومی برسانند.

رئیس شورای شهر تهران با ابراز امیدواری از اینکه اظهارات علمای مسیحی موجب وحدت ادیان توحیدی در ایران می‌شود، تصریح کرد: انتشار آن‌ها می‌تواند سبب پی بردن افکار عمومی به شرایط ایران شود.

وی در پایان گفت: این هفته سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی هم هست که با گذشت زمان تأثیر افکار او بر جامعه بیشتر می‌شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.