لوئیس فن‌خال، با حمایت از یورگن کلوپ و شاگردانش مدعی شد روحیه جنگندگی آنها باعث می‌شود در رقابت با منچسترسیتی برای کسب قهرمانی لیگ برتر به پیروزی برسند.

فن‌خال: لیورپول با یورگن کلوپ قهرمان می‌شود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، لوئیس فن‌خال، مربی سابق منچستریونایتد ضمن حمایت از یورگن کلوپ و شاگردانش گفت با اینکه لیورپول در رقابت با منچسترسیتی برای کسب جام قهرمانی لیگ برتر کار دشواری در پیش دارد ولی وجود یورگن کلوپ به عنوان سکاندار این تیم برای لیورپولی‌ها امتیاز بزرگی است که برتری‌شان را تضمین خواهد کرد.

فن‌خال معتقد است سبک و سیاق مربی‌گری یورگن کلوپ باعث می‌شود لیورپول در رقابت با شاگردان پپ گواردیولا در منچسترسیتی، برتر باشد و شانس بیشتری برای قهرمانی در رقابتهای این فصل لیگ برتر داشته باشد. این در حالی است که لیورپول روز پنج‌شنبه اولین شکست این فصل خود در لیگ برتر را در مقابل منچسترسیتی تجربه کرد و با نتیجه ۲-۱ در مقابل شاگردان گواردیولا باخت.

فن‌خال که سابقه مربی‌گری در لالیگا، بوندس‌لیگا و لیگ برتر را دارد در گفتگو با روزنامه انگلیسی میرر درباره لیورپول و رقابتش با منچسترسیتی گفت:" یورگن کلوپ، لیورپول را به یک ماشین جنگی ترسناک تبدیل کرده، چه زمانی که حمله می‌کند و چه زمانی که دفاع می‌کند. بنابراین، من اگر بخواهم روی اینکه کدام تیم امسال قهرمان لیگ برتر می‌شود شرط ببندم بدون شک لیورپول را انتخاب خواهم کرد".

فن‌خال در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" لیورپول از نظر بازیکن، باکیفیت‌ترین ستاره‌های دنیا را در اختیار ندارد و راستش را بخواهید باکیفیت‌ترین و بهترین فوتبالیست‌های دنیا در منچسترسیتی هستند. اما  در عین حال، این نقطه ضعف گواردیولا است. چون او تیمش را همیشه، در هر شرایطی، تهاجمی هدایت می‌کند. ولی وقتی لحظه‌ای فرا می‌رسد که سیتی بخواهد دفاع کند، اوضاع به هم می‌ریزد و منچسترسیتی خیلی بد ظاهر می‌شود. ولی لیورپول تیمی است که می‌تواند به مراتب بهتر از آنها دفاع کند".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.