۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 638179

یک سرآشپز رژیم صهیونیستی با همکاری پیمانکار سازنده یک مجموعه هتل به زودی مدیریت مجموعه رستوران های لوکس غذاهای یونانی را در یک مرکز تفریحی در دوحه قطر برعهده خواهد گرفت.

عادی سازی روابط از جنس آشپزی

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی طی خبری اعلام کرد، جاناتان راشفیلد سرآشپز اسرائیلی در حال آماده کردن مقدمات افتتاح یک مجموعه آشپزخانه مجهز لوکس یونانی در مجموعه تفریحی «المسیلة» در دوحه قطر است. 

این شبکه اعلام کرد قطری ها این مجموعه آشپزخانه را با جدیدترین تجهیزات آشپزی مجهز کرده اند و آماده اند تا تازه ترین مواد خوراکی را از اقصی نقاط جهان برای این آشپزخانه فراهم کنند.

در این خبر آمده است شرکت«Marriott» پیمانکار هتل و رستوران های چهارگانه «المسیلة» این سرآشپز صهیونیست را برای سرپرستی رستوران های یونانی این مجموعه به خدمت گرفته است.

 صهیونیست ها طی یک سال گذشته به دنبال علنی کردن روابط خود با کشورهای عرب حوزه خلیج فارس هستند. رسانه های رژیم صهیونیستی طی هفته اخیر به نقل از نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم اعلام کردند سال ۲۰۱۹ شاهد اخبار غافلگیر کننده جدیدی در عرصه روابط با کشورهای عربی خواهید بود.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.