منابع یمنی از شکست حملات مزدوران عربستان در جبهه نجران و هلاکت شمار زیادی از آنها خبر دادند.

هلاکت شمار زیادی از مزدوران عربستان در جبهه نجران

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، یک منبع نظامی به المسیره گفت شمار زیادی از مزدوران ارتش عربستان در پی شکست حملات خود در نجران به هلاکت رسیدند.

این منبع  افزود نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی، تجمعات مزدوران ارتش سعودی را در صحرای الاجاشر در نزدیکی نجران گلوله‌باران کردند که تلفاتی به آنها وارد شد.

پیش از این، شماری از نظامیان سعودی و مزدورانشان در البقع به هلاکت رسیدند، این در حالی است که متجاوزان و مزدورانشان با پشتیبانی گسترده جنگنده‌ها و بالگردها دست به حملات گسترده زده بودند که در این راه شکست خوردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در عملیاتی، مواضع مزدوران ارتش سعودی در نزدیکی جیزان را هدف قرار دادند که در نتیجه آن خسارت‌ها و  تلفات سنگینی به آنها وارد شد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند مقادیری سلاح و مهمات را در این عملیات به غنیمت ببرند.

خبر دیگر اینکه یگان مهندسی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک بولدوزر نظامی ارتش سعودی را با استفاده از بمب در شرق جبل الدود منهدم کرد ، سه نظامی سعودی هم در شرق کوه جحفان در همان جبهه در عملیات تک تیراندازان یمنی شکار شدند.

خبر دیگر اینکه احزاب موسوم به اللقاء المشترک یمن رد بیانیه‌ای جنایت مزدوران امارات علیه شهروندان در استان شبوه را محکوم کردند.  مزدوران امارات با پوشش و مشارکت جنگنده‌های این رژیم به قبائل منطقه الهجر در بخش مرخه یورش بردند که در این حمله وحشیانه که با انگیزه‌های مذهبی و نژادپرستانه انجام شد، شماری از غیرنظامیان شهید و یا زخمی شدند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.