البرز- خیرالله خادمی با اشاره به اینکه پروژه های راهسازی بزرگ و مهمی در البرز در حال اجرا است، گفت: امیدواریم بتوانیم طی سال های ۹۸ و ۹۹ این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ راهسازی البرز در ۲ سال آینده

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از پروژه بزرگراه شمالی وهمت با بیان اینکه پروژه های راه استان البرز که در حال انجام است نقشی متحول کننده برای استان خواهد داشت، ‌گفت: در حال حاضر آزادراه کنارگذرهای جنوبی تهران و البرز به طول ۱۶۰ کیلومتر در راه اجرا است.

 وی افزود: این کریدور بزرگ آزادراهی و گلوگاه ورودی برای کمک به کاهش بار ترافیکی استان البرز و ترافیک پایتخت است که به چرمشهر و آبیک وصل می شود.

خادمی با اشاره به اینکه ادامه آزادراه همت نیز به عنوان یک حلقه اتصالی بین کرج و تهران در حال اجرا است، افزود: درکنار آن اجرای کنارگذر شمالی کرج نیز توسط شهرداری کرج  در حال اجرا است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگراه شمالی به عنوان مکمل پروژه آزادراه همت می تواند ترافیک را از شمال شهر کرج به محورهای غربی کرج انتقال داده و گلوگاه های ترافیکی موجود در این نقاط را مرتفع سازد.

این مسئول به پیشرفت فیزیکی خوب پروژه بزرگراه شمالی کرج اشاره کرد و گفت: امیدواریم در وزارت راه و شهرسازی بتوانیم به گونه ای برنامه ریزی کنیم که به این پروژه مهم و تسریع عملیات اجرایی آن کمک شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت‌: قطعه انتهایی آزاد راه تهران- شمال نیز در استان البرز است که پروژه ای مهم برای کشور است که در حال اجرا است.

وی ‌با اشاره به اینکه پروژه های راه بزرگ و مهمی در البرز در حال اجرا است و عملیات اجرایی عمده ین پروژه ها در حال اتمام است، افزود: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده بتوانیم طی سال های ۹۸ و ۹۹ این پروژه ها را به بهره برداری برسانیم.

خادمی به تاکید رئیس جمهور برای رفع مشکلات ترافیکی در استان البرز شاره کرد و گفت: برنامه ریزی هایی  انجام شده که امیدواریم با حضور استاندار البرز در استان بتوانیم تسریع خوبی در پروژه های راه این استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.