چهل و ششمین مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک با حضور وزیر ورزش درحالی آغاز شد که رئیس کمیته المپیک بر تعامل نزدیک با این وزارتخانه تاکید کرد.

صالحی‌امیری: کمیته ملی المپیک کنار وزارت ورزش است نه مقابل آن

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آکادمی ملی المپیک محل برگزاری چهل و ششمین مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک است. این مجمع دقایقی پیش با حضور مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و سیدرضا صالحی امیری آغاز شد.

سیدرضا صالحی امیری در آغاز مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به ٦٣ عضو این مجمع گفت: یک سال از حضور هیات اجرایی فعلی گذشته و سعی کردم طی این مدت پاسخ اعتمادی که شما به من کرده بودید را با اعتماد بدهم.

رئیس کمیته ملی المپیک با تاکید بر اینکه همه باید از حاشیه ها دوری کنند گفت: حاشیه یعنی تخریب و انگ زنی و شایعه پردازی و در یک جمله سقوط از ارتفاع و بلندی.

وی ادامه داد: امروز که کنار شما هستم افتخار می کنم عضوی از جامعه ورزش هستم. در این مدت سعی کردیم منیت ها را کنار گذاشته و ما شویم.

رئیس کمیته ملی المپیک با بیان اینکه ما یعنی ملت، یعنی مردم، یعنی ایران و ارزش ایرانی اسلامی، خاطرنشان کرد: از نگاه فردگرایی دور شده ایم. ما در همه تلخی ها شریک هستیم.

وی تصریح کرد: در این نگاه موفقیت وزارت ورزش و وزیر یعنی موفقیت ما، موفقیت و پیروزی هر تیمی یعنی موفقیت ما. در صورتیکه ما جای من را بگیرد، همگان احساس امنیت می کنند و کار باعث آبرو می شود. طی یکسال گذشته تلاش مان این بود این نگاه را در کمیته داشته باشیم و همواره کنار وزارت باشیم نه مقابل آن.

صالحی امیری با تاکید بر اینکه چنین نگاهی نسبت به فدراسیون ها هم وجود داشت، خاطرنشان کرد: با همین گفتمان نشست های ستاد عالی را هم برگزار می کنیم وقتی کنار هم هستیم احساس امنیت وجود دارد وقتی از دموکراسی دور شویم ناخودآگاه به متن توجه بیشتری می کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: اولین اقدانی که در سرلوحه کارمان قرار گرفت ایجاد انسجام در ارکان چهارگانه زیر چتر حمایتی وزارت بود. اقدام دیگر فعالیت حداکثری در دیپلماسی ورزش بود. بیش از ٣٠ ملاقات با مقامات جهانی داشتیم، توجه جدی به حوزه آموزش و سنجش داشتیم و سعی کردیم از ظرفیت های آکادمی حداکثر استفاده را  داشته باشیم ضمن اینکه به ظرفیت ورزش بانوان هم توجه بیشتری داشتیم.

وی با اشاره به شفاف سازی و توجه به آن گفت: امیدواربم سال پیش رو را با کارنامه  بهتر و مسیر شفاف تر طی کنیم. این ممکن نیست مگر با کمک و حمایت شما، از تک تک شما به خاطر حمایت هایی که طی یک سال گذشته داشتید تشکر می کنم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.