رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان ‌رضوی گفت: دستاوردهای انقلاب باید در قالب های نو و جدید به دانش آموزان ارائه شود.

دستاوردهای انقلاب در قالب جدید به دانش آموزان ارائه شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد سلطانی روز سه شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: برای برگزاری مراسم دهه مبارک فجر بین دستگاه های اجرایی هم افزایی و همکاری خوبی صورت گرفته و راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن امید دشمنان انقلاب اسلامی را مثل همیشه ناامید خواهد کرد.

وی افزود: مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از یک جایگاه و عظمت خاصی برخوردار است و ما وظیفه داریم در مرحله نخست گذشته ایران را برای دانش آموزان ترسیم کرده و سپس دست آوردهای انقلاب را در قالب های نو و جدیدی به دانش آموزان ارائه کنیم تا آن ها بیشتر با برکات و توفیقات انقلاب اسلامی آشنا شوند.

همچنین معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در ادامه این نشست تصریح کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان با حضور حداکثری در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن یک حماسه دیگر را خلق خواهند کرد و با توجه به همزمانی دهه مبارک فجر و دهه فاطمیه، جشن های دهه مبارک فجر با محوریت و رنگ فاطمی برگزار می شود.

علیرضا مالک اشرفی تصریح کرد: نواخته شدن زنگ گلبانگ انقلاب در مدارس، اجرای سرود دانش آموزی به مناسبت سالگرد ورود حضرت امام (ره) به ایران، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، غبار روبی مزار شهدا در این ایام، دیدار با علما و مراجع عالیقدر و اجرای بسیاری از برنامه های متنوع دیگر از مهمترین برنامه های آموزش و پرورش خراسان رضوی در ایام دهه فجر است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.