گیلان - سرپرست شهرداری رشت لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری را به شورای اسلامی این شهر ارائه کرد.

ارائه لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت به شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه شهرداری رشت، علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت با حضور در هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی این شهر با اشاره به تدوین بودجه سال ۹۸ شهرداری رشت اظهار کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم تا در امور شهر خللی ایجاد نشود.

بهارمست با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت طی سالهای اخیر با روند افزایش غیر اصولی بسته شد، افزود: متاسفانه این اقدامات موجب شد که شهرداری رشت امروز گرفتار بدهی‌های هنگفت شده و تحقق بودجه شهرداری نیز طی این سالها بسیار اندک بوده است.

سرپرست شهرداری رشت از تحقق چهارصد میلیارد تومانی بودجه این شهرداری در سه ماهه آخر ۹۶ و ۹ ماه سال ۹۷ خبر داد و گفت: بودجه شهرداری رشت با شهرهای هم تراز خود مانند همدان فاصله فراوانی دارد و در این دوره به منظور جلوگیری از تداوم مشکلات شهرداری تلاشمان را در راستای ارائه و تحقق بودجه منطقی به کار گرفته ایم.

بهارمست بودجه پیشنهادی شهرداری رشت برای سال ۹۸ را ۶۸۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه پیشنهادی در مقایسه با سال گذشته ۳۰ درصد کاهش یافته که ۴۶ درصد بودجه مربوط به امور جاری و ۵۴ درصد مربوط به امور عمرانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.