قزوین_محمدحسین برادران گفت: در، ۴۴ هزار و ۲۰۲ نفر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده و ۳۲ هزار و ۹۴۳ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

مراجعه بیش از  ۴۴ هزار نفر به پایگاه‌های انتقال خون قزوین

محمدحسین برادران مدیرکل انتقال خون استان قزوین در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گزارشی از آمار اهدای خون در ۱۰ ماه نخست سالجاری ارائه داد و اظهار داشت: در این مدت، ۴۴ هزار و ۲۰۲ نفر به پایگاه های انتقال خون مراجعه کرده و ۳۲ هزار و ۹۴۳ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

وی افزود: آمار اهداکنندگان مستمر در این مدت شامل ۲۰ هزار و ۵۸۰ نفر و آمار بانوان نیز شامل ۲ هزار و ۲۲۳ نفر بوده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین یادآور شد: ارسال تمام فرآورده ها به سایر پایگاه ها برابر ۱۳ هزار و ۷۴۳ واحد و ارسال به بیمارستان های استان هم برابر ۱۸ هزار و ۹۲۸ واحد بوده است.

برادران گفت: آمار مراجعه کنندگان به پایگاه های انتقال خون در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، با کاهش ۳.۲۹درصدی، میزان موفقیت اهدای خون با رشد ۰.۶درصدی، ارسال به سایر پایگاه ها با رشد ۶.۹درصدی و ارسال به سایر بیمارستان های استان با کاهش ۶.۵درصدی همراه بوده است.

مدیرکل انتقال خون استان قزوین بیان کرد: در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سالجاری، ۴۵ هزار و ۷۰۸ نفر به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کرده و ۳۲ هزار و ۷۶۲ نفر موفق به اهدای خون شده اند.

وی اضافه کرد: در این مدت میزان آمار اهداکنندگان مستمر خون شامل ۱۸ هزار و ۵۱۳ نفر و آمار بانوان نیز شامل ۲ هزار و ۲۶۷ نفر، ارسال تمامی فرآورده ها به سایر پایگاه ها برابر ۱۲ هزار و ۸۵۴ واحد و ارسال به بیمارستان های استان برابر ۲۰ هزار و ۲۴۹ واحد بوده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.