خراسان جنوبی-فرماندار بشرویه گفت: طی ۱۰ روز آینده مسئولان مرتبط ضمن بازدید و در نظر گرفتن نظر کارشناس، مکان وزمین کتابخانه جدید بشرویه را تعیین کنند.

مشکلات کتابخانه‌های عمومی بشرویه بررسی شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین از بشرویه " علی رضا زمانزاده" فرماندار بشرویه، در نشست  انجمن کتابخانه های این شهرستان که ظهر امروز(چهارشنبه) در محل فرمانداری بشرویه برگزار شد، با اشاره به توسعه کتابخانه این شهر خاطرنشان کرد: برای توسعه کتابخانه فعلی ۱۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شد که در صورت نیاز، اعتبار بیشتری اختصاص می یابد.

وی اظهار داشت: بیش از ۵ سال است که وگذاری زمین جهت کتابخانه جدید بشرویه در این جلسه مطرح میشود ولی تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

 فرماندار بشرویه با اشاره به مهلت تحویل زمین هم گفت: طی ۱۰ روز آینده مسئولان بشرویه هر چه سریع تر برای واگذاری زمین و شروع عملیات احداث کتابخانه جدید شهرستان اقدام کنند.

"رضایی "مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی هم در این نشست با اشاره  به مشکلات کتابخانه عمومی این شهرستان بشرویه  خاطر نشان کرد: نداشتن فضای مناسب و کمبود نیرو از مشکلات عمده کتابخانه های عمومی بشرویه است.

رضایی خواستار پیگیری جدی و منسجم مسئولان ارسک به منظور ساخت کتابخانه این شهر با کمک بنیاد قلم چی شد و افزود: با توجه به وجود جمعیت ثابت بالا و همچنین جمعیت عشایری امید است با همکاری مسئولان مربوط و تامین مکان و انجام اقدام های لازم توسط آن ها، کتابخانه در غنی آباد راه اندازی شود و این اداره کل نیز تجهیز و تامین نیروی آن را عهده دار می شود.

مریم کیانی مسئول کتابخانه های عمومی بشرویه هم با تاکید بر اینکه نیازمند عزم جدی تر برای رفع مشکلات کتابخانه بشرویه هستیم گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از جدی ترین مشکلات کتابخانه های شهرستان است که امیداست مسئولین استان وشهرستان در این زمینه هم اقـدام نمایند.

در پایان این جلسه ازمسئولین کتابخانه های شهرستان بشرویه و بخش ارسک از توابع شهرستان بشرویه تجلیل شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.