البرز- محمد جواد کولیوند با بیان اینکه فعلا شهردار اسبق کرج متهم است و مجرم نیست گفت: اگر این فرد مجرم باشد از وی حمایت نخواهم کرد.

شهردار اسبق کرج فعلا "مجرم" نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی صبح امروز (شنبه) در برنامه" البرز من سلام "شبکه رادیویی البرز اظهار کرد:از دستگاه قضایی گله ای دارم چراکه اگر کسی بر اساس مسائل مالی گرفتار شده نبایستی  ۸۴ روز در زندان بماند بلکه باید پس از تحقیقات پرونده به دادگاه رفته و آنچه دادگاه رای می دهد اجرایی شود.

وی تصریح کرد: وقتی اتهامی به شخصی زده می شود باید صبر کنیم تا اسناد و مدارک بررسی شده و در دادگاه درستی آن ثابت شود.

کولیوند اضافه کرد: در خصوص پرونده شهردار سابق پرونده در مرحله در حال تحقیقات است و موضوع اتهامی در خصوص ارز و قراردادهای شهرداری کرج نیست.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در خصوص استیضاح شهرداری ماهدشت گفت: به نظرم اختلاف نظر در شهرداری ها و شوراهای البرز که به سمت استیضاح کشیده می شود کار را دشوار می کند.

وی افزود: آئین نامه جدیدی وزارت کشور از هیئت وزیران مصوبه ای برای تعیین شهردار گرفته است تا مصوبات طوری باشد که کمتر به سمت استیضاح شهردار برویم.

کولیوند با اشاره به اینکه در مورد استیضاح شهردارماهدشت باید فکری کرد: گفت: در این زمینه از شهروندان ماهدشت عذرخواهی می کنیم و سعی داریم  این مشکل را هر چه سریعتر برطرف کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس  شورای اسلامی در ادامه گفت: شوراها قدری ظرفیت مشورتی خود را بالا ببرند و این را بدانند اگر استاندار یا نماینده ای پیگیر مشکلات شهری هستند دخالت در امور نیست.

کولیوند با اشاره به پرونده شهردار اسبق کرج افزود: فعلا وی متهم است و مجرم نیست و اگر مجرم باشد از او حمایت نخواهم کرد چراکه نماینده این شهر هستم و پیگیراین موضوع خواهم بود تا پرونده به دادگاه برود.

این مسئول با گلایه از دستگاه قضایی عنوان کرد: اگر کسی بر اساس مسائل مالی گرفتار شده است نبایستی  ۸۴ روز در زندان بماند و پس از تحقیقات پرونده به دادگاه رفته و آنچه دادگاه رای داد اجرایی شود و ما نیز مطیع حکم دادگاه خواهیم بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.