البرز - عزیز الله شهبازی با بیان اینکه ارائه خدمات مطلوب در راستای مسافربری شدن پیام با توجه به انتظارات مردم، از اهم امور مجموعه فرودگاه پیام است، گفت: در خصوص سانحه سقوط هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ دستگاه های ذیربط در حال بررسی علل آن هستند.

علت سانحه سقوط هواپیمای باری۷۰۷ در حال بررسی است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،  عزیز الله شهبازی پیش از ظهر امروز شنبه در بازدید از مجموعه فرودگاهی پیام که با حضور رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی  و رییس سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت، با اشاره به سانحه سقوط هواپیمای باری بوئینگ ۷۰۷ افزود: در روز حادثه بی درنگ ستاد مدیریت بحران استان تشکیل شد.

وی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته گروه های امداد و نجات در اسرع وقت در محل حادثه حضور یافتند.

استاندار البرز با اشاره به ظرفیت های فرودگاه پیام، گفت: دولت و نظام در این مجموعه بسیار هزینه کرده اند چراکه مسافربری شدن این فرودگاه از مطالبات مردم البرز محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: اکنون زیرساخت های لازم برای بخش مسافری پیام طبق استانداردها مهیا شده است.

شهبازی با اشاره به اینکه این فرودگاه با توجه به حجم گسترده مسافران از تهران و قزوین، می تواند به نوعی پدافند غیرعامل باشد، گفت: انتظار می رود با توجه به امکاناتی که در این مجموعه فراهم شده و مطالبات مردم، در اسرع وقت نسبت به ارائه خدمات لازم، اقدام شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: در خصوص حادثه اخیر هواپیمای ۷۰۷ نیز دستگاه های ذیربط در حال بررسی علل آن هستند و در پروسه زمانی مشخص، نتایج تحقیقات اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: ارائه خدمات مطلوب در راستای مسافربری شدن پیام با توجه به انتظارات مردم، از اهم امور این مجموعه است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.