البرز- «سارا بهراد» از راه یابی ٢ فیلم کوتاه از تولیدات انجمن سینمای جوان البرز به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم هند خبر داد.

راه‌یابی دو اثر انجمن سینمای جوان البرز به جشنواره بین‌المللی فیلم هند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، «سارا بهراد» رئیس گروه هنری سینمایی و سمعی بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با اعلام این خبر اظهار کرد: ٢ فیلم کوتاه "هفت ضلعی" و "طعم توت" از تولیدات انجمن سینمای جوان البرز به بخش مسابقه چهارمین جشنواره بین المللی فیلم هند راه یافتند.

بهراد افزود: فیلم کوتاه طعم توت ساخته احمد سید کشمیری یکی از فیلم های تولیدی انجمن سینمای جوان البرز است که در این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود.

وی گفت: طعم توت بر اساس روایتی از متن فیلم طعم گیلاس زنده یاد عباس کیارستمی ساخته شده که قصه جوانی است که قصد خودکشی دارد و برحسب اتفاق از درخت توتی بالا می رود و طعم توت را می‌چشد.

رئیس گروه هنری سینمایی  سمعی بصری اداره کل ارشاد البرز خاطرنشان کرد: این فیلم کوتاه پیش از این جایزه بهترین فیلم کوتاه بدون بودجه جشنواره « توپ ایندی» کشور آمریکا را به دست آورده بود.

بهراد تصریح کرد: همچنین فیلم کوتاه هفت ضلعی به کارگردانی مهرداد فخر پور دیگر اثر هنرمندان جوان البرزی است که به بخش مسابقه جشنواره بین المللی هند راه یافت.

وی در پایان گفت:داستان این فیلم به زندگی فردی می پردازد که در پی انتقام از تمام کسانی است که در زندگی اش به نوعی مانع رسیدن به هدفش شده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.