البرز- «محمد امین بزازی پور فرشی» با اشاره به رشد ۴۳ درصدی میزان سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی البرز، گفت: در ۹ ماهه اول امسال، ۱۱۲ طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان به بهره‌برداری رسید.

رشد ۴۳درصدی سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی البرز

محمد امین بزازی پور فرشی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، با بیان این‌که میزان بهره برداری از طرح های صنعتی در البرز نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است، افزود: با بهره‌برداری از ۱۱۲ طرح صنعتی در سال جاری، برای سه هزار و ۴۴۲ نفر اشتغالزایی شده است.

وی با بیان این‌که سرمایه‌گذاری صورت گرفته برای ۱۱۲ طرح صنعتی مذکور، شش هزار و ۲۵۵ میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: این میزان سرمایه‌گذاری نسبت به سال گذشته که پنج هزار و ۴۱۹ میلیارد ریال بوده است، افزایش یافته که با بهره‌برداری از دیگر طرح‌ها تا پایان سال جاری این میزان نیز افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی البرز خاطرنشان کرد: میانگین رشد طرح‌های به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان نسبت به چهار سال گذشته ۴۵ درصد رشد داشته است.

بزازی پور فرشی ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها در سال جاری، میزان اشتغال ایجاد شده نسبت به چهار سال گذشته ۵۹ درصد و میزان سرمایه‌گذاری انجام شده ۴۳ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.