قدس- آنلاین : رئیس بانک صنعت و معدن خراسان شمالی از انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات به ۱۱ طرح آمایش صنعت و معدن در این استان خبر داد و گفت: ۲۲۰ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال اعتبار برای ایجاد این طرح ها مورد نیاز است

اعطای تسهیلات به ۱۱ طرح آمایش صنعت و معدن در خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، محمدرضا عسگری، گفت: این بانک برای پرداخت تسهیلات به 11 طرح آمایش صنعت و معدن در این استان قرارداد منعقد کرده است.
وی با اشاره به اینکه 220 میلیارد و 862 میلیون ریال اعتبار برای ایجاد این طرح ها مورد نیاز است، افزود: با تکمیل این طرح ها در استان خراسان شمالی برای بیش از هزار نفر اشتغال ایجاد می شود.
وی خاطرنشان کرد: در قالب طرح آمایش صنعت و معدن 35 طرح مصوب با پیش بینی دریافت 937 میلیارد و 843 میلیون ریال تسهیلات به این بانک معرفی شده اند که 24 طرح واجد شرایط لازم تایید و 11 طرح به علت نداشتن شرایط رد شدند.
عسگری تصریح کرد: تاکنون این بانک 118 میلیارد و 83 میلیون ریال تسهیلات برای اجرای 9 طرح آمایش صنعت و معدن پرداخت کرده که هفت طرح با اعتبار 99 میلیارد و 400 میلیون ریال به بهره برداری رسیده است که از محل این طرح ها برای 250 نفر اشتغال ایجاد شده است.
وی یادآور شد: هم اکنون دو طرح آمایشی با اعتبار 18 میلیارد و 683 میلیون ریال و اشتغال 100 نفر در این استان در دست اجرا قرار دارد.
وی متذکر شد: این بانک برای اجرای طرح های صنعتی، توسعه و تکمیل طرح های نیمه تمام و سرمایه در گردش از محل تسهیلات طرح های آمایش صنعت و معدن 399 میلیارد و 986 میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده که میزان اشتغال این واحدها هزار و 75 نفر بوده است.
عسگری متذکر شد: براساس مصوبه دور دوم و سوم سفر هیات دولت به خراسان شمالی، 9 هزار میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح های آمایش صنعت و معدن برای این استان مصوب شده که تاکنون حدود 30 درصد این رقم برای اجرای طرح ها به کارآفرینان پرداخت شده است
انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.