صبح امروز نشست خبری همایش دوچرخه‌سواری با شعار ورزش بیشتر، جسم سالم‌تر برای حمایت از بیماران سرطانی برگزار شد.

همایش بزرگ دوچرخه‌سواری در مشهد برگزار می‌شود
به گزارش قدس آنلاین ، رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی در این نشست با تاکید بر استفاده از دوچرخه برای عموم مردم، گفت: با توجه به عوامل مختلف از جمله گسترش بیماری‌ها باید مردم نسبت به استفاده از دوچرخه ترغیب شوند، به همین منظور با همکاری شهرداری مشهد و انجمن خیریه حامیان بیماران سرطانی مشهد همایش دوچرخه‌سواری برگزار می‌شود.

مهدی روزبهان افزود: این یک‌ حرکت عمومی است و به آن نگاه مادی نداشتیم، همیشه از برنامه‌هایی که سبب آشنایی مردم با دوچرخه می‌شود استقبال می‌کنیم، همچنین، مسیر همایش از انتهای بلوار اندیشه تا شریعتی ۴۵ محل جدید بیمارستان ناظران بوده که طول مسیر ۵ کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه شرایط سنی در این‌ مسابقه آزاد است، متذکر شد: علاقه‌مندان می‌توانند یک‌ ساعت قبل از شروع همایش در ابتدای مسیر مسابقه ثبت نام کنند، داشتن کلاه ایمنی برای شرکت‌کنندگان واجب است.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری خراسان رضوی درخصوص شرکت بانوان در این همایش بیان کرد: تا این لحظه نامه‌ای مبنی بر عدم حضور بانوان در این همایش دریافت نکردیم، البته این‌ حساسیت حضور بانوان فقط در مشهد وجود دارد.

روزبهان ادامه داد: با همکاری شهرداری مشهد طرح آموزش دوچرخه‌سواری برای خردسالان در ۷ پارک سطح شهر مشهد برگزار می‌شود.

در ادامه نشست خبری، مدیر مرکز درمانی رضا (ع) نیز گفت: در هفته مبارزه با سرطان هستیم و باید به این نکته توجه داشت که همواره پیشگیری بهتر از درمان است، می‌توان با پیشگیری هزینه‌ها را کم کرد، باید ساده‌ترین راه را برای تغییر سبک زندگی مردم انتخاب کنیم.

فاطمه ورشویی تبریزی با بیان اینکه سعی داریم در این همایش با توجه گسترش آلودگی هوا در کلان شهرهایی مانند مشهد، مردم را به استفاده از دوچرخه‌سواری دعوت کنیم، ادامه داد: هدف ما فقط درمان نیست، مسؤولیت اجتماعی ما است که در این‌ زمینه وارد شویم.

اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در مشهد 

در پی عملکرد کشتی‌گیران نوجوان خراسان رضوی در رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور در مراغه، طی مذاکره‌ای از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با رئیس هیات کشتی استان، اولین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از تا ۱۵ تا ۲۵ بهمن ماه سال جاری در شهر مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج (ع) برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ تیم کشتی آزاد نوجوانان خراسان رضوی در رقابت‌های قهرمانی کشور که در مراغه برگزار شد با ۲ مدال طلا و ۴ نقره بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد.

بوکسور خراسان‌رضوی به مرحله دوم انتخابی تیم ملی دعوت شد

پس از نشست کارشناسی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بوکس کشور با مسؤولان فدراسیون مقرر شد تا مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان و جوانان در دستور کار قرار گیرد.

براساس این  نشست مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ بهمن ماه در کمپ تیم‌های ملی بوکس واقع در سالن شماره ۹ ورزشگاه انقلاب و مرحله دوم مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در قم  برگزار می‌شود.

مربیان تیم ملی از میان نفرات دعوت شده به اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان نفرات برتر را برگزاری حضور در مراحل بعدی اردوی آماده‌سازی این تیم‌ها انتخاب می‌کنند.

حسین شایسته از خراسان رضوی به عنوان نماینده استان در انتخابی تیم ملی جوانان حضور دارد.

حضور کماندار خراسان رضوی در چهارمین اردوی تیم ملی در کیش

چهارمین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان از ۱۳ بهمن ماه آغاز و در تاریخ ۲ اسفند ماه در جزیره کیش به پایان می‌رسد.

سیده ویدا حلیمیان از خراسان رضوی تنها نماینده استان در این اردو است، افراد دعوت شده به اردو زیر نظر مجید احمدی به عنوان سرمربی تیم کامپوند و مجید میررحیمی به عنوان سرمربی تیم ریکرو به تمرین می‌پردازند.

گفتنی است؛ کمانداران خود را برای حضور در مسابقات همبستگی بنگلادش و مرحله اول مسابقات کاپ آسیا که در تایلند برگزار می شوند، آماده می‌کنند.

منبع : فارس

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.