معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: میزان پرداخت صدقه به روش الکترونیکی در این استان نسبت به پارسال ۱۲۳ درصد افزایش یافت.

پرداخت صدقه به روش الکترونیکی در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، سلمان دانشور افزود: از ابتدای امسال تاکنون مردم در خراسان رضوی ۱۸۳ میلیارد ریال صدقات خود را با استفاده از شیوه های واریز سنتی به صندوقهای صدقات، پرداخت حضوری و استفاده از شیوه های الکترونیکی برای توزیع بین نیازمندان به این نهاد سپرده اند.

وی ادامه داد: دو میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال از این مبلغ با استفاده از شیوه های الکترونیکی به کمیته امداد خراسان رضوی پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد خراسان رضوی به رشد ۱۲۳ درصدی میزان پرداخت صدقه به روش الکترونیکی در سالجاری نسبت به مدت مشابه پارسال اشاره و بیان کرد: مزیتهای پرداخت صدقه با استفاده از شیوه های نوین شامل جلوگیری از تاخیر در پرداخت و توجه به امنیت در حمل و نقل و رفع سرقت از صندوقها، فرسوده نشدن اسکناسها، کاهش بکارگیری نیروی انسانی و تسریع در هزینه آن برای نیازمندان است.

وی افزود: کمیته امداد بر اساس طرحهای خروج از سبکهای سنتی و آماده شدن بستر استفاده از شیوه های نوین و الکترونیکی به منظور سرعت بخشی به خدمت رسانی و دیگر مزایای روشهای نوین به صورت گسترده به این روشها روی آورده است.

منبع:  ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.