مسئول خانه فرهنگ شهرداری تربت جام گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، اولین نمایشگاه آثار رسانه ای با موضوع مدیریت شهری در خانه فرهنگ شهرداری تربت جام برگزار می گردد.

اولین نمایشگاه مطبوعات در خانه فرهنگ شهرداری تربت جام برگزار می شود

فرزاد رشتی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین  افزود: در کنار برگزاری مجوعه برنامه هایی که در خانه فرهنگ شهرداری مانند نمایشگاه عکس دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه مدیریت شهری، برنامه خاطره گویی انقلاب، نمایش فیلم هایی با موضوع انقلاب و برنامه های متنوع دیگر که برنامه ریزی شده است، آثار رسانه ای خبرنگاران تربت جام با سه محوریت مشکلات مردمی در حوزه مدیریت شهری، چالش هایی که شهرداری با آن روبروست و دستاوردهای چهل ساله انقلاب در حوزه مدیریت شهری در قالب نمایشگاهی در این مکان برگزار می شود.

قدس بیشترین اثر خبری در نمایشگاه مطبوعات تربت جام

وی افزود: طی اعلام فراخوانی که در دی ماه به خبرنگاران اطلاع رسانی شده بود، تعداد ۱۳۵ اثر ارزشمند از خبرنگاران ۱۷ رسانه مکتوب و دیجیتالی به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شد. از این تعداد ۴۸ اثر در قالب  از ۵ رسانه که روزنامه های همشهری، قدس و خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب بیبشترین آثار را دارا بودند و در بخش خبر ۸۷ اثر از ۱۵ رسانه  که روزنامه قدس، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان و روزنامه همشهری به ترتیب بیشترین آثار را ارسال کردند.
رشتی ادامه داد: از این بین پس از بررسی آثار تعداد ۳۰ گزارش و ۳۰ خبر انتخاب و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در خانه فرهنگ شهرداری تربت جام به نمایش گذاشته خواهد شد.
مسئول خانه فرهنگ در پایان افزود: برای این نمایشگاه خبرنگاران رسانه های مکتوب و دیجیتالی: قدس، همشهری، باشگاه خبرنگاران جوان، خراسان، دانا، فارس، ایکنا، اطلاعات، شبستان، زرین دشت، انا، برنا، نوید خراسان، همکاری ملی، جام روز و دوماه نامه جام آثار ارزشمند خود را ارسال کرده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.